Gå til innhold

Beat for beat i går....han kan jo iKKE synge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Espen han heiter? Ikkje at eg er så musikalsk altså....men han kan jo ikkje synge? Nokon som såg på? Ikkje noe kraft i stemma...og aynger til tider falskt....

Anonymkode: 071eb...404

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hele beat for beat er falskt, så jeg gidder ikke ofre de et øyeblikk av tiden min

Anonymkode: eeb80...f4b

• Liker 3
Skrevet

Ts her....ja enig. Såg berre så vidt idag,det var reprise då eg stod opp.....svitsja over til noko anna ja. 

Anonymkode: 071eb...404

Skrevet

Ja, de som deltar i Beat for Beat kan jo ikke synge for fem flate øre!

Anonymkode: 9fe62...0c3

Skrevet

Er ganske sikker på at de som er med i beat for beat har fått vite sangene og øvd seg på forhånd. Siden det er lite sannsynlig at de kan alle sangene som er med så perfekte som de kan.

Anonymkode: 2456f...b85

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ganske sikker på at de som er med i beat for beat har fått vite sangene og øvd seg på forhånd. Siden det er lite sannsynlig at de kan alle sangene som er med så perfekte som de kan.

Nå ser jeg bare av og til på BfB, men jeg har da hørt flere synge "feil" flere ganger. De kamuflerer at de ikke kan sangen gjennom å synge samme verset to ganger eller lignende. Dessuten synger de jo sjeldent hele sangen. Jeg er absolutt ikke noe sanger selv, men jeg kan veldig mange sangtekster. De som lever av å synge har vel sikkert sunget mange av sangene før, og kan derfor teksten. 

Anonymkode: 53af9...6cb

Skrevet

De har vel innrømmet før at artistene får litt "hjelp" på forhånd. Skjønner det i grunnen, for det hadde jo vært fryktelig kjedelig om ingen kunne teksten ...

Anonymkode: 4b422...5c9

• Liker 1
Skrevet
På 11/18/2017 den 16.01, AnonymBruker skrev:

Slik jeg har forstått det har de sendt inn og valgt sanger selv, deretter lager de programmet rundt sangene deltakerne har valgt. Selvsagt må deltakerne sende inn noen sanger som er litt utenfor deres komfortsone.

Jeg tviler ikke på at sangerne kan mange sangtekster, men at bandet alltid kan alle akkordene til alle sangene har jeg vanskeligere for å tro.

• Liker 1
Skrevet

Hører kanskje innunder et annet emne (damer,alder og skjønnhet ?), men fy F...  så sexy Kate Gulbrandsen var på Beat for Beat i kveld. Enkelte damer modnes med klasse og stil.

Anonymkode: 8d075...577

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...