Mari Y Skrevet 18. november 2017 #1 Skrevet 18. november 2017 Jeg lurer på hvordan man blokkerer andre brukere fra å svare på egne innlegg? Noen som vet.
Raven.Writingdesk Skrevet 18. november 2017 #2 Skrevet 18. november 2017 Akkurat nå, Mari Y skrev: Jeg lurer på hvordan man blokkerer andre brukere fra å svare på egne innlegg? Noen som vet. Ja jeg vet men har ikke tenkt å fortelle. tjihi.. du har skrevet mange innlegg til ære for meg nå. GUD, jeg når klimaks snart, Ah, i love it!
GauteS Skrevet 18. november 2017 #3 Skrevet 18. november 2017 Du kan blokkere brukeren slik at du ikke ser noen av hans innlegg, bare navnet, slik at du vet AT han har skrevet noe.
Mari Y Skrevet 18. november 2017 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2017 17 minutter siden, GauteS skrev: Du kan blokkere brukeren slik at du ikke ser noen av hans innlegg, bare navnet, slik at du vet AT han har skrevet noe. Jeg bare lurer på hvordan man gjør det?
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #5 Skrevet 18. november 2017 1 time siden, Mari Y skrev: Jeg bare lurer på hvordan man gjør det? Hold musen over nicket, så går du ned til "Ignorer medlem". Anonymkode: f3406...147 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå