Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge har den vært i salg nå, og hvor lenge tror dere det er sannsynlig at de fortsetter å selge den? 

Jeg har nå iPhone 5s, og den er akkurat passe stor til meg. De blir jo bare større og større, og da må jeg finne et annet merke, men er veldig fornøyd med apple, så vil helst kjøpe det når den jeg har nå blir ødelagt eller slutter å fungere. 

Jeg vet ikke om det er mulig å finne det ut, eller noe? 

Anonymkode: d3b28...6a5

Skrevet

Den kom i salg i Norge i mars 2016 og kommer fortsatt til å selges en god stund fremover. 

Iphone SE har innmat som iphone 6s (bortsett fra 3d touch og et par andre småting). Så den kommer ikke til å være utdadert før iphone 6s blir det.

Anonymkode: dca79...e06

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge har den vært i salg nå, og hvor lenge tror dere det er sannsynlig at de fortsetter å selge den? 

Jeg har nå iPhone 5s, og den er akkurat passe stor til meg. De blir jo bare større og større, og da må jeg finne et annet merke, men er veldig fornøyd med apple, så vil helst kjøpe det når den jeg har nå blir ødelagt eller slutter å fungere. 

Jeg vet ikke om det er mulig å finne det ut, eller noe? 

Anonymkode: d3b28...6a5

Jeg kjøpte den i Juni 2017 og fikk da opplyst at den hadde vært i salg i et drøyt år. Jeg er veldig fornøyd med den og går ikke tilbake til android når denne eventuelt finner på å ta kvelden. Spesielt fornøyd med Siri og at den ikke er så stor i lommene.

Jeg vil nok tro Apple kommer med nye versjoner av mobil i samme størrelse som SE/S5.

Anonymkode: a4d9c...1b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...