AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #1 Skrevet 18. november 2017 Jeg har en nå eks kollega som har gjort noe kriminelt og som følge av det så har han nå mistet jobben og blitt anmeldt. Han er ikke statsborger, men skulle fått det innvilget om ikke så alt for lenge. Han er ganske ung men myndig. Saken er den at selv om han virkelig har driti på draget så hadde personen en "god" grunn. Det skal sies at han ikke har skadet enkeltmennesker eller noe slikt. Så jeg mener selvfølgelig at han må ta den straffen han får men samtidig er jeg redd for at han skal bli sendt ut av landet. Han er på alle måter verdens snilleste person og det var under desperasjon at han gjorde noe kriminelt. Den kriminelle handlingen er såpass alvorlig så jeg vil tro at han risikerer fengselsstraff. Noen som har peiling på hvor stor risikoen er for at personen blir sendt ut av landet? Tusen på forhånd for svar, og ønsker at de som svarer holder seg sakelig Anonymkode: ffe94...ae0
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #2 Skrevet 18. november 2017 Umulig å uttale seg om dette når man ikke har flere opplysninger. Det heter 'saklig', forresten. Anonymkode: fbe9b...645 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #3 Skrevet 18. november 2017 Det kommer an på hva slags oppholdstillatelse han har og om han er europeer eller 3djelands borger. Anonymkode: 5a200...c71
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #4 Skrevet 18. november 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Umulig å uttale seg om dette når man ikke har flere opplysninger. Det heter 'saklig', forresten. Anonymkode: fbe9b...645 Han har gjort noe såpass kriminelt at han risikerer fengselsstraff. Var det virkelig så viktig å påpeke den skrivefeilen? Anonymkode: ffe94...ae0
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #5 Skrevet 18. november 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer an på hva slags oppholdstillatelse han har og om han er europeer eller 3djelands borger. Anonymkode: 5a200...c71 Tusen takk for svar, da ble jeg ihvertfall ett par prosent klokere Anonymkode: ffe94...ae0
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #6 Skrevet 18. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker said: Var det virkelig så viktig å påpeke den skrivefeilen? Jeg var fullstendig saklig. Pun intended. Anonymkode: fbe9b...645 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #7 Skrevet 18. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg var fullstendig saklig. Pun intended. Anonymkode: fbe9b...645 Jaja. Jeg har faktisk dysleksi og jobba hardt med dette i alle år så om jeg har en feil her og der i blandt så får det så være Anonymkode: ffe94...ae0
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #8 Skrevet 18. november 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar, da ble jeg ihvertfall ett par prosent klokere Anonymkode: ffe94...ae0 Du finner mye på udi sine sider. Anonymkode: 5a200...c71
Gjest yeans Skrevet 18. november 2017 #9 Skrevet 18. november 2017 Ts, du kan sende pm så skal jeg forsøke å svare ut fra det jeg vet om slikt.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #10 Skrevet 18. november 2017 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jaja. Jeg har faktisk dysleksi og jobba hardt med dette i alle år så om jeg har en feil her og der i blandt så får det så være Anonymkode: ffe94...ae0 Dysleksi har du ikke. Anonymkode: fbe9b...645 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå