Gå til innhold

Kopiere sanger fra CD til iTunes?

Anbefalte innlegg

Gjest Ninakanin
Skrevet

Går det an eller er det jeg som er teit? Hvordan gjør jeg det i såfall? Får sanger fra CD'en over på pc'en gjennom iTunes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:Nikke: Det går an!

Kjempeenkelt! Du setter inn en CD, det tar bittelitt tid, så kommer det opp en liste over sangene på CDen. Deretter trykker du "import", og så i løpet av kort tid, har du sangene fra CDen i ditt personlige bibliotek i iTunes, Repeat as desired.

Og så er det enkelt å kopiere til iPod via enten USB-kabel (PC) eller FireWire (MAC). :)

Gjest Ninakanin
Skrevet

Takk for hjelpen!!

Åh det er så genialt.. At det er mulig. Fytti :)

Skrevet

Og hvis du legger inn alle CDene dine...og i tillegg har nedlastet musikk, kan du jo koble PCen direkte til stereoen, og aldri mer skifte CD :)

På Shufflen kan du bare merke av for hvilke sanger du vil ha med ved å hake av foran de aktuelle kandidatene.

Gjest Ninakanin
Skrevet

Men nå henger hele driten, hører at cd'en sliter, og iTunes vinduet vil ikke svare..

Skrevet

Av og til skjer rare ting; jeg kjøpte en helt ny dobbel-CD, og PCen nektet å lese den første av dem, mens den andre gikk uproblematisk. :klø:

Har ikke funnet noen løsning der enda...

Skrevet

jeg synes itunes er et genialt program, men desverre henger det seg litt ofte her :( håper og tror at det er vår pc som er kjip.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...