AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #1 Skrevet 17. november 2017 Si en ting du har lyst å oppleve sammen med barna dine?😄 Anonymkode: ae3c0...f3d
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #3 Skrevet 18. november 2017 Vi ser på månen og stjernene sammen, soloppgang og solnedgang. Vi fisker, svømmer i sjøen og tenner bål. Anonymkode: 52051...b71 1
Trolltunge Skrevet 18. november 2017 #4 Skrevet 18. november 2017 Et lengre opphold i et eksotisk land. 2
Gjest Trolletrine Skrevet 18. november 2017 #5 Skrevet 18. november 2017 Ønsker å oppleve kraftig nordlys sammen med barnet mitt, mens vi er mutt alene på fjellet.
Fanteria Skrevet 18. november 2017 #6 Skrevet 18. november 2017 Telttur, stå på ski i puddersnø, toppturer, kunne overraske med noe som ikke er forventet og som gir barnet stor glede (dette er jo noe som blir etter barnets interesse). 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #7 Skrevet 18. november 2017 Topptur hjemme på nordvestlandet. Anonymkode: c2290...8ee 1
Papirfly Skrevet 18. november 2017 #8 Skrevet 18. november 2017 Tråden er ryddet for innlegg om incest. Papirfly, mod. 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #9 Skrevet 18. november 2017 1 minutt siden, Papirfly skrev: Tråden er ryddet for innlegg om incest. Papirfly, mod. Seriøst? Hva feiler det folk? Anonymkode: 0b088...c20 5
Ginavn Skrevet 18. november 2017 #10 Skrevet 18. november 2017 Strandferie! Sol, varme, sjø, hotell. Ingen bekymringer, ikke noe stress, bare nyte livet. Ååååh... Strandferie... <3 :')
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #11 Skrevet 18. november 2017 Ronaldo på Santiago Bernabeu sammen med sønnen min. Begynner å få dårlig tid Anonymkode: 9aa74...821
Zienna Skrevet 18. november 2017 #12 Skrevet 18. november 2017 Barna mine er voksne nå. Vi har feriert i mange land i løpet av årene de bodde hjemme. Når jeg nå ser tilbake, ser jeg at det er ikke sydens varme og eksotiske strender som ga dem de beste minnene. De husker hendelser der, men ikke hvilke land vi besøkte. De fineste barndomsminnene har mine barn fått gjennom sin interesse for jakt og fiske. Det var ikke min og barnas far greie, men vi dro sammen med dem fordi de ønsket det så veldig, og ikke var gamle nok til å oppleve alene. Barna mine har videreført sin interesse for jakt- og friluftsliv til barna sine. De er også i syden sammen med foreldrene i blant. Om bare få år er jeg pensjonist. Da ønsker jeg å gi mine barnebarn opplevelsen av å føle helt spesielle. De er det jo allerede, men om få år skal jeg stå i døra når de kommer fra skolen, ha lunsjen klar 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #13 Skrevet 19. november 2017 Jeg vil oppleve deres hverdag sammen med dem. Jeg vil være der for dem både i opp og nedturer. Jeg vil oppleve å komme gjennom sorg, tap og vanskelige tider. Jeg vil oppleve spillkvelder, vennekvelder, filmkvelder, reiser, skoleavslutninger, fotballkamper, gleder, seire og overraskelser. Jeg vil oppleve at de finner kjærligheten, at de blir selvstendige, trygge og gode voksne som tar gode avgjørelser i sitt liv, for seg og sin familie. Jeg vil oppleve konfirmasjoner, bryllup, fødsler og barnedåp. Jeg vil oppleve deres liv så mye som dem tillater det og gir dem trygghet, støtte og kjærlighet. Anonymkode: 368c1...4bc
Gjest NotNaomi Skrevet 19. november 2017 #14 Skrevet 19. november 2017 Vil gjerne ta de med til India jeg da. At de får se at alt ikke er så perfekt og bra som her. At mennesker viser gjestfrihet og er hyggelige selv om de er fattigere. Nå trenger det ikke å være India,men har opplevd å være der og se hvor store mennesker de er trass i dårlige livsvilkår framfor her. Vil barna mine skal se det motsatte av hvordan vi har det her. Sånn at de får et perspektiv på ting og livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå