AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #1 Skrevet 17. november 2017 Ok, så min rutine foreløpig er å dusje litt i varmt vann. Jeg vet man helst skal ha 1-2 minutter varmt vann på stedet, men jeg dusjer nesten aldri kontinuerlig så lenge, og bruker helst ikke veldig varmt vann heller. Deretter bruker jeg en mild eksfolierende dusjsåpe på området og skyller vekk. Smører så på barbergelè spesielt laget for intimområdet og lar det virke mens jeg barberer armer og/eller ben. Bruker så en skarp barberingshøvel. Bruker Gilette Fusion Pro Glide (mannehøvel). Barberer først med hårene for å kutte ned lengden litt, deretter barberer jeg mot hårene. Det som gjerne blir problemet med en gang da er at jeg er nødt til å gå over samme område en del ganger før det faktisk blir glatt. Dusjer av, gjerne med kaldt vann, deretter tørker jeg meg og smører på en aftershave med alkohol designet for intimområdet. Kan dere se noe galt i rutinen min? Jeg ender nemlig noen ganger opp med irritasjon, nupper og til og med blødninger over hele området. Ser ut som en nyplukka rå kylling der nede. Anonymkode: bfe78...3df
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #2 Skrevet 17. november 2017 Jeg fjerner kun hår på bikinilinja. Bruker aldri høvel, men en hårfjerningskrem. Etter at håret er borte smører jeg området med vaselin. Sjeldent jeg får nupper da Anonymkode: 0d020...dc6
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #3 Skrevet 18. november 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok, så min rutine foreløpig er å dusje litt i varmt vann. Jeg vet man helst skal ha 1-2 minutter varmt vann på stedet, men jeg dusjer nesten aldri kontinuerlig så lenge, og bruker helst ikke veldig varmt vann heller. Deretter bruker jeg en mild eksfolierende dusjsåpe på området og skyller vekk. Smører så på barbergelè spesielt laget for intimområdet og lar det virke mens jeg barberer armer og/eller ben. Bruker så en skarp barberingshøvel. Bruker Gilette Fusion Pro Glide (mannehøvel). Barberer først med hårene for å kutte ned lengden litt, deretter barberer jeg mot hårene. Det som gjerne blir problemet med en gang da er at jeg er nødt til å gå over samme område en del ganger før det faktisk blir glatt. Dusjer av, gjerne med kaldt vann, deretter tørker jeg meg og smører på en aftershave med alkohol designet for intimområdet. Kan dere se noe galt i rutinen min? Jeg ender nemlig noen ganger opp med irritasjon, nupper og til og med blødninger over hele området. Ser ut som en nyplukka rå kylling der nede. Anonymkode: bfe78...3df Slutt å barbere før du får infeksjoner av mer alvorlig karakter. Anonymkode: cc5e1...d47 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #4 Skrevet 18. november 2017 Kjøp en barbermaskin. Den kutter hårene ved roten, men ikke helt inntil huden. Du blir litt "skjeggete" men dette syntes ikke og du slipper inngrodde hår. 👌🏼 Anonymkode: 56c5b...0e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå