Gå til innhold

Er #MeToo en feministisk konspirasjon for å ta over verden?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det ser ut som menn i maktposisjoner over hele verden er utsatt for en heksejakt uten sidestykke. Den minste grad av affektive tilnærmelser mot kvinner blir blåst ut av alle proporsjoner og fremstilt som noe ufyselig og uaktseptabelt. Menn er i dag helt i villrede over hvordan man skal forholde seg til kvinner. Ingen menn er trygge for den feministiske tsunamien som nå foregår.

Vi menn må samle oss og stå i mot dette kvinnelige hysteriet. Det er på tide vi viser kvinner hvor skapet skal stå og at det er vi menn som bestemmer her i denne verden.

Endret av Brannslangen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, bare pass deg :kosteskaft:

Anonymkode: d2863...b9c

• Liker 4
Skrevet

Det er fantastisk at slike menn nå faktisk blir nødt til å ta et oppgjør med seg selv og sine handlinger. Det er mildest sagt på tide. 

Det fryder meg at drittsekker skjelver i buksene sine av frykt for å bli navngitt og anmeldt.

Og er dette noe samfunnet verden over trenger og har godt av? JA!

Skrevet

Jeg gleder med til å spise lørdagsgodtet mitt i morgen! :spise:

• Liker 1
Skrevet

Husk at neste gang du føler trang til å slenge brannslangen din i ansiktet på noen ubedt, kan det hende den feministiske tsunamien skyller i land en skrubbsulten hai som rett og slett spiser den opp. Best å holde brannbuksene igjenkneppet på jobb heretter. 

Anonymkode: 77ed3...c59

• Liker 5
Skrevet

:spy:Vel,:spy: det var ikke :spy::spy:morsomt og bli spurt :spy:ut om mine :spy::spy:tilbøyeliheter :spy:til gruppesex :spy:av mannlige :spy:kollegaer :spy:da :spy:jeg skulle holde :spy:et møte...:spy:.:spy:.:spy:

:spy::spy::spy::spy::spy:

Anonymkode: 35c2f...c3e

• Liker 1
Skrevet
9 hours ago, Brannslangen said:

Det ser ut som menn i maktposisjoner over hele verden er utsatt for en heksejakt uten sidestykke. Den minste grad av affektive tilnærmelser mot kvinner blir blåst ut av alle proporsjoner og fremstilt som noe ufyselig og uaktseptabelt. Menn er i dag helt i villrede over hvordan man skal forholde seg til kvinner. Ingen menn er trygge for den feministiske tsunamien som nå foregår.

Vi menn må samle oss og stå i mot dette kvinnelige hysteriet. Det er på tide vi viser kvinner hvor skapet skal stå og at det er vi menn som bestemmer her i denne verden.

Hvorfor er dere yngre menn så patetisk usikre på dere selv at dere må poste sånn dritt som dette? Du vet godt at det du skriver ikke er sant. Jeg føler meg helt trygg. Hva er det du er redd for?

(P.S: Jeg gjør oppmerksom på at jeg er mann, så spar deg bitterfitteargumentet.)

Anonymkode: 9d020...57b

• Liker 5
Skrevet
14 timer siden, Brannslangen skrev:

Du er ikke så rent lite paranoid. Vi er ikke interessert i å ta over verden. Du er tydeligvis en av overgriperne siden du uttaler deg så til de grader idiotisk. Vi vil bare ha slutt på denne forbanna ukulturen blant menn som tror det er greit å ta seg til rette på kvinnekroppen. Slutt med det og oppfør dere som folk. Forbanna neandertalere. 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, OPIgirl skrev:

Du er ikke så rent lite paranoid. Vi er ikke interessert i å ta over verden. Du er tydeligvis en av overgriperne siden du uttaler deg så til de grader idiotisk. Vi vil bare ha slutt på denne forbanna ukulturen blant menn som tror det er greit å ta seg til rette på kvinnekroppen. Slutt med det og oppfør dere som folk. Forbanna neandertalere. 

Ja det burde bli slutt på det, det burde også bli slutt på framstillingen at det bare er menn som oppfører seg slik.

Men det er jo kvinnefiendtlig å si det.

Anonymkode: ecf5f...25e

Skrevet
14 timer siden, Brannslangen skrev:

Ja både feminister og alle andre kvinner i hele verden hater menn som pesten og driver og jobber hardt med å skvise dere ut av samfunnet! Første trinn var stemmerett og likestilling, andre trinn var #metoo og neste og siste trinn blir heksejakt på menn med vannprøven fra hekseprosessene og greier! Dere kan løpe men dere kan ikke gjemme dere!

516oVECnhdL._SY463_.jpg

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det burde bli slutt på det, det burde også bli slutt på framstillingen at det bare er menn som oppfører seg slik.

Men det er jo kvinnefiendtlig å si det.

Anonymkode: ecf5f...25e

Vet du, det er helt helt sant. Og jeg kjenner ingen kvinne som benekter at kvinner også har sine svin på skogen.. 

Anonymkode: 4f2d9...602

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svar heller oå tiltale en å linke til latterlige forsvarsmekanismer. Dette er bare umodent piss.

Mangina med mansen oppdaget.

Anonymkode: 5f8fb...601

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Mangina med mansen oppdaget.

Anonymkode: 5f8fb...601

Har dere ingen argumenter? Dette er tåpelig.

• Liker 1
Skrevet

Det er ingen realisme i at kvinner skal kunne ta over verden. Det er ikke nok maskuline kvinner til å opprettholde strukturene. Uten menn i posisjoner ville næringslivet og samfunnets institusjoner falt sammen som korthus.

Men at feminisme brukes i en maktkamp er det ingen tvil om. Det er alltid mektige menn som angripes. Og det er alltid mektige stillinger og yrker de bruker lovverket til å tvinge seg inn i.

#metoo startet i Hollywood av et fåtall kvinner som har oppleved reelle overgrep, men ble videreført og fyrt opp under av horder med kvinner som skammer seg over at de har ligget seg til roller. De burde fått anstendige kvinnelige kollegaer på nakken, som har mistet roller på grunn av dem, isteden har de funnet sammen mot en felles fiende. Oppskriften er gammel og velkjent.

• Liker 2
Skrevet
15 timer siden, yeans skrev:

Det er fantastisk at slike menn nå faktisk blir nødt til å ta et oppgjør med seg selv og sine handlinger. Det er mildest sagt på tide. 

Det fryder meg at drittsekker skjelver i buksene sine av frykt for å bli navngitt og anmeldt.

Og er dette noe samfunnet verden over trenger og har godt av? JA!

Enig. 

Det er ingen konspirasjon nei, men det sier seg selv at når en mann som er farlig for samfunnet får høyere og høyere posisjon er det desto viktigere å få han vekk fra den posisjonen siden maktposisjonen leder til at han kan utsette enda flere for dette. 

Anonymkode: 458de...d1d

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Horten Market said:

Det er ingen realisme i at kvinner skal kunne ta over verden. Det er ikke nok maskuline kvinner til å opprettholde strukturene. Uten menn i posisjoner ville næringslivet og samfunnets institusjoner falt sammen som korthus.

Men at feminisme brukes i en maktkamp er det ingen tvil om. Det er alltid mektige menn som angripes. Og det er alltid mektige stillinger og yrker de bruker lovverket til å tvinge seg inn i.

#metoo startet i Hollywood av et fåtall kvinner som har oppleved reelle overgrep, men ble videreført og fyrt opp under av horder med kvinner som skammer seg over at de har ligget seg til roller. De burde fått anstendige kvinnelige kollegaer på nakken, som har mistet roller på grunn av dem, isteden har de funnet sammen mot en felles fiende. Oppskriften er gammel og velkjent.

Du er tydeligvis en del av problemet.

Hvilke holdepunkter har du for at disse kvinnene har ligget seg til roller? Det er jo ikke det de forteller. Hvilken innsikt har du i slike saker?

Hvorfor klarer ikke folk å forholde seg til de fakta de har, og ikke påstander som underbygger hvordan de ønsker det skal være?

Og hvir har du det fra at kvinner ikke kan opprettholde samfunnsstrukturer? Det virker heller som om du ikke liker kvinner.

Hvis du hadde PRØVD å forstå mekanismene bak dette, kunne du kanskje fått ny innsikt, men du er tydeligvis helt fastlåst, og føler deg truet av kvinner. 

Dette er ekkelt.

• Liker 2
Gjest C.Tramell
Skrevet

Det er kanskje bare meg, men jeg synes det ser mer ut som en masse bøllete menn med kvinnefientlige holdninger har rottet seg sammen for å ta over verden. Trump, Erdogan og alle de andre guttaboys.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...