AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #1 Skrevet 17. november 2017 Datet ei kvinne 4 ganger i løpet av 2 mnd.. Var mye bortreist i den ene mnd.. Hun påsto at jeg likte henne og jeg nektet, så sa jeg jo til slutt men da sa jeg det var hun som likte meg.. hun brånektet og snakket om andre menn (var ganske full) hun beklaget rundt 5 dager etterpå om oppførselen hennes når hun var full. jeg har ikke hørt noe fra henne siden. har heller ikke prøvd å ta kontakt. det er vel 2-3 uker siden. Er hun kanskje ikke intressert? Anonymkode: dd8b6...33b
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #3 Skrevet 17. november 2017 Skjerp deg. Liker du henne, ta kontakt og finn ut av det. Ellers finner hun de andre hun snakket om. Anonymkode: 24b2f...b14 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #5 Skrevet 17. november 2017 Du nektet jo for at du likte henne så ikke så rart at hun ikke gidder å ta kontakt. Anonymkode: dc94b...c0b 3
Gjest yeans Skrevet 17. november 2017 #6 Skrevet 17. november 2017 Hva er poenget med å nekte på at man liker noen til den man virkelig liker? Det er ærlig talt noe av det dummeste man gjør og lager bare unødvendig med problemer for begge.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #7 Skrevet 17. november 2017 Hahha dette er enten en tulletråd, eller så er du mannen i historien til en jente som postet her for noen uker siden. Om dette faktisk ikke er en tulletråd så liker hun deg ja, men følte hun dummet seg ut etter det som skjedde og ville ikke ta kontakt igjen, og siden du heller ikke tok kontakt regnet hun med at du ikke ville være med henne lenger grunnet oppførselen hennes. Anonymkode: f516d...7dd
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #8 Skrevet 18. november 2017 10 timer siden, yeans skrev: Hva er poenget med å nekte på at man liker noen til den man virkelig liker? Det er ærlig talt noe av det dummeste man gjør og lager bare unødvendig med problemer for begge. Det kom ganske brått på. Jeg kjenner henne ikke særlig godt, så vet ikke helt hva jeg tenker. Hun er koselig, snill og alt det. Kjipt om hun bare kutter meg. Anonymkode: dd8b6...33b
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #9 Skrevet 18. november 2017 10 timer siden, Mass skrev: Men er du interessert da? 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjerp deg. Liker du henne, ta kontakt og finn ut av det. Ellers finner hun de andre hun snakket om. Anonymkode: 24b2f...b14 10 timer siden, Sonic skrev: Crazy forslag: Spør henne Hvorfor forventer dere kvinner alltid at mannen skal være den som tar initiativ, alltid er den som tar første skrittet? Er hun interessert får hun faktisk gjøre noe med det hun også. Anonymkode: 3300a...34c 1
Gjest Mass Skrevet 18. november 2017 #10 Skrevet 18. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor forventer dere kvinner alltid at mannen skal være den som tar initiativ, alltid er den som tar første skrittet? Er hun interessert får hun faktisk gjøre noe med det hun også. Anonymkode: 3300a...34c Omg, det står jo i HI at han nektet for at han likte henne. Skjønte ikke problemet. Viss han ikke liker henne så burde han jo være glad for at hun forsvant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå