Gå til innhold

Gratis kaffe plutselig

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei 

Har dere opplevd å få gratis kaffe på kaffebar plutselig ?Opplevde det i dag , hun var hyggelig, men jeg tenkte , håper ikke sjefen hennes finner det ut. Er det vanlig å gi gratis kaffe for å være hyggelig? Jeg var siste kunde var hennes kommentar. Er en trofast kunde så det var kanskje det. 

Dere som jobber på kaffebarer , er dette noe dere gjør og sjefen aksepterer? Er det ikke en sjanse for kunder kommer tilbake og forventer å få det gratis? Ikke at jeg skal gjøre det. Det føltes litt galt å ikke betale liksom. 

Uansett hva mener dere?

Anonymkode: 72e9b...e07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at kaffe er så billig og har så god avanse at det er bedre å gi bort en kopp enn å slå den ut. ;)

• Liker 4
Skrevet

Du overtenker. Noen ganger gjør folk en hyggelig handling mot en fremmend, verden går ikke under av den grunn

Anonymkode: eb763...4b4

• Liker 4
Skrevet
43 minutter siden, Brunhilde skrev:

Jeg tenker at kaffe er så billig og har så god avanse at det er bedre å gi bort en kopp enn å slå den ut. ;)

Jeg tenker som deg. Ettersom han var siste kunde, hadde kaffen kanskje stått lenge også.

Anonymkode: 5fafa...98c

• Liker 1
Skrevet

Ja, dette er litt vanlig, siste kaffen som har stått en stund, siste pølse som har ligget litt for lenge osv.

Anonymkode: b3345...30a

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke uvanlig at en trofast kunde iblant får noe gratis. Du virker litt paranoid..

Anonymkode: ee0c8...883

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei 

Har dere opplevd å få gratis kaffe på kaffebar plutselig ?Opplevde det i dag , hun var hyggelig, men jeg tenkte , håper ikke sjefen hennes finner det ut. Er det vanlig å gi gratis kaffe for å være hyggelig? Jeg var siste kunde var hennes kommentar. Er en trofast kunde så det var kanskje det. 

Dere som jobber på kaffebarer , er dette noe dere gjør og sjefen aksepterer? Er det ikke en sjanse for kunder kommer tilbake og forventer å få det gratis? Ikke at jeg skal gjøre det. Det føltes litt galt å ikke betale liksom. 

Uansett hva mener dere?

Anonymkode: 72e9b...e07

Om du var siste kunde ville jeg også gitt bort isteden for å slå den ut. Jeg tenker også at om kaffen som var igjen har stått lenge ville jeg heller gitt den gratis enn å ta betalt for den. Tror nok sjefen hennes hadde vært enig.

Anonymkode: 7c3ce...f28

• Liker 1
Skrevet (endret)

Har også opplevd å få gratis kaffe på Kaffebrenneriet men det var fordi det var en småhissig italiener foran meg som knapt kunne engelsk og jeg hjalp med å oversette så han fikk det han ville ha. 

Endret av Antoinette
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...