AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #1 Skrevet 17. november 2017 fant akuratt ut at jeg og verdens kjekkeste gutt er i oslo samtidig i helgen!!!! Jeg er her med ei venninde, og han ser ikke ut til å ha langdistanse dama med seg!! Ikke sett henne på snaps værtfall Hva gjør jeg nå?? Sender jeg han en snap elr drar vi dit han er? Overrasker han der? Kan nevne vi ble kjent i sommer da jeg hadde en sommerflørt med kompisen hannes Kan det være han er singel?? Anonymkode: 44654...f7e
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #2 Skrevet 17. november 2017 Hva faen? Du har tenkt til å kontakte en fyr du liker som har dame? Anonymkode: 1ecbc...95d 4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #3 Skrevet 17. november 2017 Skjønner ikke at du vurderer det engang, hold desperasjonen din for deg selv din sklie. Anonymkode: 1ecbc...95d 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #4 Skrevet 17. november 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva faen? Du har tenkt til å kontakte en fyr du liker som har dame? Anonymkode: 1ecbc...95d Kan være han er singel nå 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke at du vurderer det engang, hold desperasjonen din for deg selv din sklie. Anonymkode: 1ecbc...95d va om han er singel nå da? Er det så galt av meg å dra på utestedet og snakke med han? Kanskje sier han det er slutt med avstandsforholdet Anonymkode: 44654...f7e
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #5 Skrevet 17. november 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan være han er singel nå va om han er singel nå da? Er det så galt av meg å dra på utestedet og snakke med han? Kanskje sier han det er slutt med avstandsforholdet Anonymkode: 44654...f7e Despooooo. Hvis han var interessert i deg og singel så hadde vel han tatt kontakt med deg vel. Du hadde en greie med kompisen hans så du kan være ganske sikker på at han ikke vil ha deg, og kanskje til og med unngår deg hvis han ser deg på samme utested og du vil klenge på han plutselig. Anonymkode: 1ecbc...95d 4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #6 Skrevet 17. november 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Despooooo. Hvis han var interessert i deg og singel så hadde vel han tatt kontakt med deg vel. Du hadde en greie med kompisen hans så du kan være ganske sikker på at han ikke vil ha deg, og kanskje til og med unngår deg hvis han ser deg på samme utested og du vil klenge på han plutselig. Anonymkode: 1ecbc...95d vet han syns jeg er pen, vil bare vite om han er singel Anonymkode: 44654...f7e
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #7 Skrevet 18. november 2017 Har du sklidd ned på staken til kompisen hans vil han neppe ha noe med deg å gjøre, just sayin' Anonymkode: 7835c...2f6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå