AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #1 Skrevet 17. november 2017 Har to tindermatcher på tinder som jeg har en "halvveis" avtale med neste uke. Dvs., vi har snakket noe i appen og de har ymtet frempå at de har lyst til å møtes. Jeg hadde ikke anledning denne uka og fortalte dem det, men sa at vi kanskje kan ta en kaffe neste uke. Mente egentlig dette. Nå er saken derimot den at jeg har lyst til å bli eksklusiv og satse fullt og helt på en annen fyr. Dette er gjensidig fra hans side. Hva sier jeg til disse to andre jeg har en halvveis avtale med? Jeg kommer ikke til å være 100 % ærlig, det klarer jeg ikke. Lurer på å si at det har dukket opp noe i familien min som gjør at jeg ikke har overskudd til å gå på dates akkurat nå (det er forsåvidt sant, hadde det ikke vært for at jeg allerede var for langt involvert med han jeg vil fortsette med). Blir det slemt? Dumt? Bedre å bare forsvinne i det stille? Så nå at han ene hadde sendt melding for et par timer siden og spurt meg om hvordan uka mi har vært. Derfor føler jeg for å ikke bare forsvinne egentlig, men jeg vet jo ikke. Hjelp! Anonymkode: 77887...e66
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #2 Skrevet 17. november 2017 Vær ærlig Anonymkode: 7f759...b92 5
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #3 Skrevet 17. november 2017 Ikke finn opp en teit unnskyldning om noe som har skjedd i familien din hvertfall, da tror de jo at de kan møte deg når det har roet seg. Bare forsvinn i det stille du. Anonymkode: 37aa0...289
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #4 Skrevet 17. november 2017 Du sier det bare som det er. At du har møtt en du ønsker å være eksklusive med og at du må avslutte kontakten. Så ønsker du lykke til videre. Anonymkode: 01fa9...494 9
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #5 Skrevet 17. november 2017 Det er veldig dumt å ikke være ærlig. Du skylder dem jo ingenting, men jeg synes det er veldig ryddig og greit å i det minste si ifra at man ikke er interessert i et møte likevel. Skriv at du ikke kan møtes likevel og at du går av tinder fremover. Så er det bare å slette appen eller logge av eller hva man gjør. Anonymkode: 20891...764 2
Gjest Melis123 Skrevet 17. november 2017 #6 Skrevet 17. november 2017 Liker virkelig ikke Ghosting! Hvorfor ikke bare si det som det er?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #8 Skrevet 17. november 2017 Altså jeg er ganske konfliktsky av meg, men bare fordi noe er ubehagelig for meg vil jeg ikke såre andre mer enn nødvendig... Snakket også med to menn på Tinder, og bestemte meg for at jeg ville møte han ene. Nå er jeg litt sær, så må like personen litt før jeg gidder å møte han og dater ikke flere om gangen. Når jeg da bestemte meg for å møte han ene sa jeg til han andre at jeg likte veldig godt å snakke med han, men at jeg synes man skal date en person om gangen derfor føler jeg at det blir feil å snakke mer med deg. Fikk til svar at han synes det var veldig koselig å snakke med meg også og at han var takknemlig for at jeg var ærlig og ikke bare slettet han. Anonymkode: 41fc1...8bd
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #9 Skrevet 17. november 2017 Det går an å si sannheten på en respektfull måte. Anonymkode: 64367...e6d 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #10 Skrevet 17. november 2017 Jeg synes du bør være ærlig. Det er fair, og du kan da også la mulighetene bør åpne for kanskje å møtes en gang senere om det ikke blir noe av den du møter nå. Jeg er mann, og har blitt ghostet noen ganger. Ingen big deal hvis man bare har utvekslet noen setninger på chat, men synes det er leit hvis det har vært kontakt en stund, og direkte ufint etter å ha møttes en gang eller to. Én gang har jeg fått melding om ei som ønsket pause fordi hun hadde møtt en hun ville se hvordan det gikk med, men holde døren åpen dersom det ikke ble mer der. Det syntes jeg var så ærlig og ekte att jeg nesten ble forelsket av det alene... Nå har jeg forresten funnet kjæreste... Anonymkode: 6a050...b40
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #11 Skrevet 18. november 2017 Altså. Dette er en helt vanlig melding å få i et datingunivers som Tinder. Det er ikke som at du er den første som er kommet i denne situasjonen. Det er en del av greien. Man er tilgjengelig, helt til man plutselig ikke er det lenger. Du har møtt noen og logger deg av Tinder. Thats it. Bye Anonymkode: 0b993...0cf 2
Raven.Writingdesk Skrevet 18. november 2017 #12 Skrevet 18. november 2017 « Hei Gunnar. Uka mi har vært fin, takk som spør vet vi diskuterte å møtes over helga, men har begynt å bli mer seriøs med en annen og da blir det feil å skulle fortsette kontakten med deg på nåværende tidspunkt. synes det er viktig å være ryddig her og gi deg et skikkelig svar siden vi har hatt noen fine samtaler sammen. Lykke til videre i tinderverden, klem fra Stine « copy-paste og sett inn han andre duden sitt navn, slett tinder og gi kjærligheten et forsøk. Lykke til! 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #13 Skrevet 18. november 2017 Forsvinner ikke dersom det har vært en relasjon, gir en høflig beskjed. Anonymkode: aebbc...95f
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #14 Skrevet 18. november 2017 Vær grei, avslutt det ordentlig. Anonymkode: e4bf7...83e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå