Gå til innhold

Å gå tur sammen...(??)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble kjent med en utrolig kjekk fyr i sommer som jeg har chattet og flørtet med en del i høst.. Ila de siste 2-3 ukene har vi møttes 3 ganger og hatt sex.. Begge har sagt at vi ikke er klare for noe alvorlig forpliktende forhold, men likevel så er jeg usikker på hva han mener med dette..(?) 

Han har sagt at om jeg har mensen kan jeg også komme til han kun for å kose sammen i armkroken hans. Sist vi møttes foreslo han at vi kunne gå tur sammen (uten noe sex etterpå- da han har barna..), noe vi også gjorde nå ikveld.. Vi gikk tur i nabolaget, og når turen var over kysset han meg(..) Han tilbydde seg også å kjøre meg og en venninne imorgen når vi skal på fest..(!) 

Så hva er det som foregår? Er dette normalt for en fuckfriend??? Slik det var i kveld førltes det veldig «kjæreste-aktig»..

Anonymkode: 4c886...c0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør han. Selv om han eventuelt ikke ønsker et forpliktende forhold, kan det være at han trives sammen med deg og ønsker å beholde forholdet uforpliktende. Men det kan også hende at han har endret mening og nå ønsker et forpliktende forhold med deg. Du må spørre han for å få svar, slik at du ikke eventuelt  går og håper på noe som ikke er og ikke blir.

Anonymkode: 6ad33...da9

Skrevet

Han mener eksagt det han sier. Menn snakker ikke i koder om sånt. Han syns det er koselig å ha selskap av deg og fint å ha sex , ja det er helt normalt for fuckfriends å kysse eller gå på tur som venner eller kjøre deg til en venn. Man er jo VENNER, som har sex, så da gjør man de tingene venner gjør + seksuelle ting.  
Ikke la deg lure av det dere gjør, stol på det han SIER du, han VIL IKKE ha noe alvorlig forpliktende greier ! 

Anonymkode: 01791...0ee

• Liker 3
Skrevet

Det er temmelig normalt å gjøre slikt om man ellers kun har et fysisk forhold, men det er umulig å svare på hva som er på gang mellom dere. Kanskje ingenting, kanskje noe, kanskje mye.

Anonymkode: 5b007...032

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...