AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #1 Skrevet 17. november 2017 Jeg sliter fremdeles litt med å komme over den forrige mannen jeg drev på med og var forelsket i. Ønsket mitt er jo å møte en mann som jeg kan få en fremtid med, men ønsker ikke å stresse med det eller bruke for mye tid og energi på det akkurat nå. Tanken er mer "skjer det så skjer det". Men så vurderer jeg nå å laste ned tinder og prøve det (har aldri prøvd før), for å se hvordan det er og se om jeg kommer i kontakt med noen hyggelige menn. Men nå har jeg ingen intensjoner om å brå-finne noen og dra ut på date med en gang. Vil heller skrive litt frem og tilbake først, se an litt. Er og litt redd for å møte noen jeg har "truffet" over nettet. Men har inntrykk av at tinder er for de som ønsker å treffe noen der og da, og at det egentlig er veldig useriøst. Men at det samtidig er seriøst i den forstand at man nesten må møte noen etter bare å ha fått match? Er det stygt av meg å prøve appen, skrive litt med noen over noen dager, og likevel ikke møte de? Eller burde jeg da holde meg helt unna appen? Vet ikke om jeg tør å møte noen om jeg ikke får blitt litt kjent med de først... Burde kanskje ta en tur innom en mer ordentlig datingside, men som sagt orker jeg ikke alt det akkurat nå. Derfor tenker jeg at tinder er veldig enkelt og løst. Anonymkode: bfd8e...68b
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #2 Skrevet 18. november 2017 De fleste man skriver med på Tinder ender man opp med å ikke møte. Du møter de du vil møte. Kjør på. Anonymkode: 5412c...8c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå