lucky Skrevet 27. januar 2005 #1 Skrevet 27. januar 2005 Vi diskuterer også bryllupsreise For å få til en liten tur i det hele tatt har vi bestemt oss for følgende; tenker da på å få satt av tid, pengemessig og tilgang til barnevakt....så vi satser på å ta noen dager til London i påsken, altså noen måneder før vi skal gifte oss. Men pytt pytt - vi kan vel ta en liten bryllupsreise på forskudd Har noen av dere tips om hoteller i London som ikke er altfor dyre (700-1000 kr natta) ?
lucky Skrevet 27. januar 2005 Forfatter #2 Skrevet 27. januar 2005 Vi har søkt på en del søkemotorer og får opp en hel haug med hoteller i denne prisklassen å velge i. Men tenkte om noen av dere hadde et spesielt dere ville anbefale......
Hilde Skrevet 27. januar 2005 #3 Skrevet 27. januar 2005 Det er mulig du har sett meg anbefale dette hotellet før, for jeg er så fornøyd med stedet at jeg reklamerer i hytt og vær.. Grange-kjeden har veldig gode tilbud, og hotellene er fantastisk fine. Jeg bodde på Grange Holborn, betalte ca 1000 per natt, kjempefint romslig rom med strøkent bad, og inkludert en veldig bra frokost. Gangavstand til Oxford street, og rett ved undergrunnsstasjon. I tillegg er det lekkert basseng i kjelleren, med tilhørende spaavdeling. (Bading er gratis, spa koster.) Du finner oversikt over tilbudene deres her; http://www.grangehotels.com/specialoffers/...ecialoffers.htm (For ordens skyld, tilbudene gjelder kun i helger og på helligdager. Hotellene er typiske businesshoteller, som koster det hvite ut av øyet i typisk arbeidstid..)
Hilde Skrevet 27. januar 2005 #4 Skrevet 27. januar 2005 Glemte en ting.. Grange Holborn er femstjerners.
Olifant Skrevet 27. januar 2005 #5 Skrevet 27. januar 2005 Jeg vil anbefale deg å booke gjennom lastminute.com og deres Secret Hotels. Vi booket der og fikk hotell til 65 pund som egentlig kostet 150 pund.
Maetzii Skrevet 28. januar 2005 #6 Skrevet 28. januar 2005 Og om du har tenkt til å tilbringe ferien i London - og IKKE på hotellet - kan feks Mittre House anbefalles. Små og koselige rom, hyggelig betjening, grei frokost, og billigere enn de andre som er nevnt her. Og utifra min erfaring med London, så blir hotellet kun brukt til noen få timers søvn uansett
lucky Skrevet 28. januar 2005 Forfatter #7 Skrevet 28. januar 2005 Det er mulig du har sett meg anbefale dette hotellet før, for jeg er så fornøyd med stedet at jeg reklamerer i hytt og vær.. Grange-kjeden har veldig gode tilbud, og hotellene er fantastisk fine. Jeg bodde på Grange Holborn, betalte ca 1000 per natt, kjempefint romslig rom med strøkent bad, og inkludert en veldig bra frokost. Gangavstand til Oxford street, og rett ved undergrunnsstasjon. I tillegg er det lekkert basseng i kjelleren, med tilhørende spaavdeling. (Bading er gratis, spa koster.) Du finner oversikt over tilbudene deres her; http://www.grangehotels.com/specialoffers/...ecialoffers.htm (For ordens skyld, tilbudene gjelder kun i helger og på helligdager. Hotellene er typiske businesshoteller, som koster det hvite ut av øyet i typisk arbeidstid..) Kjære Newt. Tusen tusen takk for godt tips . Vi er helt i hundre nå, fordi kjeden kjører knalltilbud i påsken. Vi valgte oss The Lancaster Hotel som ser kjempebra ut på nett og inkl buffet frokost (gangavstand til oxford street). For 3 netter betaler vi 1600 kr Og tenk - bare for ei natt midt i uken tar de rundt 1900 kr. Jeg gleder meg såååååå
Hilde Skrevet 28. januar 2005 #8 Skrevet 28. januar 2005 Så flott!! Ser at hotellet deres ligger like ved der jeg bodde, og det var et veldig bra strøk å bo i. God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå