Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å registrere meg på Æ.

Må man ha appen for å få denne rabatten?

Skrevet

Les deg opp. Noe f....tull. REMA sier selv det var en tabbe.

Anonymkode: c2d4d...9a7

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, MoKath skrev:

Jeg vurderer å registrere meg på Æ.

Må man ha appen for å få denne rabatten?

Du sparer vel egentlig veldig lite på den tulle-appen der da...    

Anonymkode: b449b...1c5

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

10% på 10 varer er ikke lite. 

• Liker 1
Skrevet

Det er jo bare hvis du handler de samme varene hele tiden. Det gjør i allefall ikke jeg har jeg sett, 10-på-topp lista mi endrer seg hele tiden, og det er masse ting jeg bare har kjøpt én gang der, til tross for at jeg handler på rema jevnlig.

Skrevet

Vi har spart mye. Det er nok fordi vi ukeshandler, er stor familie og kjøper stort sett det samme. 

For oss ville det vært dumt å ikke være registrert, for da hadde vi spart null, siden varene koster det samme uansett :) 

men personlig tror jeg alltid at sånne rabattordninger bare gjør varene dyrere, for prisene settes opp generelt, for å dekke inn igjen rabatten :) 

Anonymkode: 5d24b...f67

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Les deg opp. Noe f....tull. REMA sier selv det var en tabbe.

Anonymkode: c2d4d...9a7

Kanskje det, men det endrer jo ikke det at en får rabatt med appen. :P

Anonymkode: ca987...417

Skrevet
2 timer siden, penny_ skrev:

10% på 10 varer er ikke lite. 

10 varer som endrer seg hele tiden med mindre man er obs. Det er først mulig å få rabatt på et produkt andre gang man handler produktet.

Anonymkode: 01e77...99c

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

10 varer som endrer seg hele tiden med mindre man er obs. Det er først mulig å få rabatt på et produkt andre gang man handler produktet.

Anonymkode: 01e77...99c

Ja, du får være litt lur, da. Slik som meg ;)

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rena kjører innimellom

-20% på hele butikken, tok storhandel og handlet for litt over 1000,- og fikk over 200 kr i rabatt. Det er jo litt 😊

Anonymkode: 9e983...557

Skrevet (endret)

JA; man må ha appen for å få rabatten hos Rema!

På Rema passer jeg på å stort sett handle de samme varene, sånn at jeg får maks utbytte av 10-på-10 rabatten. Iflg appen så står det at jeg har handlet for 24.405 kr, og fått 2674,- kr i rabatt. 2674 kroner er bedre enn ingenting! :- )

Ellers handler jeg på Kiwi, der jeg får 1% på alt i form av Trumf bonus, samt at de har visse ting som Rema ikke har av varer, og omvendt. De to butikkene ligger rett i nærheten av hverandre her jeg bor, derfor er det ikke noe styr eller problem å handle hos begge.

Noen få varer som ikke kan kjøpes hos hverken Kiwi eller Rema, må jeg på Coop for å få tak i. Der handler jeg så lite som mulig, fordi de er såpass dyre. Det er ingen billigbutikk. Jeg er medlem hos Coop og får 1% medlemsbonus på det jeg handler der.

Til alle mine dagligvarehandlinger betaler jeg med Ya-bank Visa kredittkort, hvor jeg får 3% rabatt på all dagligvare på regningen. Hos Rema blir det da 10+3=13% og hos Kiwi 1%+3% = 4% i rabatter

Endret av Million
Skrevet
13 minutter siden, Million skrev:

JA; man må ha appen for å få rabatten hos Rema!

På Rema passer jeg på å stort sett handle de samme varene, sånn at jeg får maks utbytte av 10-på-10 rabatten. Iflg appen så står det at jeg har handlet for 24.405 kr, og fått 2674,- kr i rabatt. 2674 kroner er bedre enn ingenting! :- )

Ellers handler jeg på Kiwi, der jeg får 1% på alt i form av Trumf bonus, samt at de har visse ting som Rema ikke har av varer, og omvendt. De to butikkene ligger rett i nærheten av hverandre her jeg bor, derfor er det ikke noe styr eller problem å handle hos begge.

Noen få varer som ikke kan kjøpes hos hverken Kiwi eller Rema, må jeg på Coop for å få tak i. Der handler jeg så lite som mulig, fordi de er såpass dyre. Det er ingen billigbutikk. Jeg er medlem hos Coop og får 1% medlemsbonus på det jeg handler der.

Til alle mine dagligvarehandlinger betaler jeg med Ya-bank Visa kredittkort, hvor jeg får 3% rabatt på all dagligvare på regningen. Hos Rema blir det da 10+3=13% og hos Kiwi 1%+3% = 4% i rabatter

Gjør akkurat det samme selv :laugh: Jeg handler som regel bare på Coop når jeg har kuponger, og de kommer selv om jeg ikke handler der noe særlig ellers. 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, penny_ skrev:

Gjør akkurat det samme selv :laugh: Jeg handler som regel bare på Coop når jeg har kuponger, og de kommer selv om jeg ikke handler der noe særlig ellers. 

Jeg har faktisk opplevd at hvis jeg kjøper for eksempel en del tunfisk på boks, så får jeg en sånn "kupong" med kanskje minus tre eller minus fire kroner på en sånn boks... 

Men denne kupongen gjelder bare for ett helt annet (og mye dyrere!) merke, enn det jeg vanligvis pleier å kjøpe. Så uansett om jeg får kanskje tre eller fire kroner i rabatt på en sånn boks, så blir det likevel noen kroner dyrere enn det merket jeg vanligvis kjøper... 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har faktisk opplevd at hvis jeg kjøper for eksempel en del tunfisk på boks, så får jeg en sånn "kupong" med kanskje minus tre eller minus fire kroner på en sånn boks... 

Men denne kupongen gjelder bare for ett helt annet (og mye dyrere!) merke, enn det jeg vanligvis pleier å kjøpe. Så uansett om jeg får kanskje tre eller fire kroner i rabatt på en sånn boks, så blir det likevel noen kroner dyrere enn det merket jeg vanligvis kjøper... 

Jeg pleier å kjøpe Coop sin appelsinjuice og rapsolje som er billigere enn de dyre merkene. Får alltid kupong på de. Denne uken fikk jeg en gratis appelsinjuice. 

Gjest GiftMann38
Skrevet

Vi handler en bestemt type produkter kun på Rema. Vaskemidler og melk. Da er rabatten fin.

Skrevet

Jeg syns Rema sin app er helt super ! Vi har to lister med til sammen 20 varer som vi handler veldig jevnlig (ukentlig). Det er alt fra rundstykker til Norvegia. Men ettersom vi handler rundstykker stort sett hver dag, blir det penger ut av de ørene og. Ellers er det typisk varene som havregryn, rosiner, laks, bacon, rømme og slikt som vi bruker ganske mye av. Det er derimot sjeldent at jeg handler andre ting på Rema, så egentlig er jeg nok en kunde de taper på.

Har sammenlignet prisene på varene vi har innarbeidet på listene våre med f eks Kiwi, og funnet at prisene er de samme. Ergo sparer jeg ganske mye penger iløpet av et år. Om noen av varene skulle komme på tilbud et annet sted, handler jeg selvsagt på tilbud. Men Æ appen gir meg basisvarene til redusert pris hele tiden.

Iforhold til Coop sine kuponger, som også nevnes her, foretrekker jeg Rema sin Æ. Kupongene fra Coop er en lett blanding av varer jeg trenger og kjøper, og varer jeg kjøpte en gang for for flere måneder siden og ikke har tenkt å kjøpe igjen. Med Æ bestemmer jeg i det minste selv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...