AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #1 Skrevet 17. november 2017 Jeg er en 27 år gammel kvinne og har alltid slitt med relasjoner. Jeg er stille, har lærevansker og funker ikke bra sosialt. Jeg ble nesten sammen med en men vi flyttet langt vekk fra hverandre og alt ble dratt ut. Mistet følelsene. Han er smart, har masse venner og er en veldig stabil fyr. Datet en jurist fra Bærum for noen pr siden og, men ingen av oss fikk de rette følelsene og vi sluttet som venner. Ellers er det menn som aldri har gitt meg opp.. Som kan ta kontakt etter noen år. Jeg avviser men de prøver igjen etter en stund. De er 5-15 år eldre enn meg og aldri hatt damer. Han ene fant seg ei så han lot meg være. Men han eldste hinter og tar kontakt der han kan han har hatt et av og på forhold til ei for et par år siden, men dette virker altså til å være over.. Han har heller ikke veldig stort nettverk, spiller masse spill på face og har hatt samme jobben siden han gikk vgs.. Det er vel slik det går når man ikke eier utstråling :/ han jeg liker har masse venner, energi og utstråling. Sånn uten å være drittsekk. Men føler ikke jeg blir interessant nok når jeg ser så trist ut hele tiden. Er deppa hele tiden :/ pga at jeg er den jeg er.. Anonymkode: fc4fd...461
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #2 Skrevet 18. november 2017 Du må jobbe med selvfølelsen din! Det er ikke meningen man skal endre seg for andre. Tilpasse seg, ja, men ikke endre den man er. Jeg er sikker på at om du jobber litt med å like deg selv for den du er, så blir du mer positiv og så blir du mer interessant for de du liker også. Prøv appen Headspace. Der har du et mindfulness-program for selvfølelse som har fungert godt for meg. Kanskje den fungerer for deg også. Anonymkode: db0ba...0d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå