Gå til innhold

Dokumentar om Australias Abu Ghraib - men for barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Australias Guantanamo, Australias Abu Ghraib - men for barn. For barn som ikke er terrorister, som ikke har vært noen trussel mot noens liv. Australias Don Dale fengsel for mindreårige. Med barn menes virkelig barn, barn helt ned i 10 års alder, som utsettes for isolat, barn som utsettes for tåregass på trange (fengsels-) rom. Barn som spyles med brannslange, mens de ligger på bakken, iført håndjern, barn som kastes, fysisk, i vegger og bakken, barn som får klærne avrevet, så de er nakne, som straff, barn som det brukes hunder mot, barn som får hette over ansiktet, fastlåst til ben og føtter, plassert på isolat og overlates til seg selv i uker (ikke uke - uker). Hva de gjort? Stjålet biler og annet av småkriminalitet.
1 time lang TW: grov barnemishandling 

http://www.abc.net.au/4corners/australias-shame-promo/7649462

Anonymkode: fb7ce...741

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kriminelle unger som får sin straff, og? Ungene fortjente den behandlingen de fikk. Flere av de kommer sikkert til å voldta og begå andre djevelske ugjerninger. De får som fortjent bare. De har faktisk blitt dømt til dette. Jeg synes det var patetisk av de voksne mennene som gråt når de så dette. De er kriminelle, dømt til fengsel for sine ugjerninger. Ikke begå kriminelle handlinger hvis du ikke vil i fengsel, verre er det ikke! Hvorfor henge seg opp i at fangevokterne lo mens de gjorde jobben sin? De gjorde jobben sin og håndterte det jeg kan tenke meg var en stresset situasjon på en avslappet måte. Dette var overdramatisert.

Anonymkode: a6297...781

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

.

Skrevet
På Saturday, November 18, 2017 den 3.46, AnonymBruker skrev:

Kriminelle unger som får sin straff, og? Ungene fortjente den behandlingen de fikk. Flere av de kommer sikkert til å voldta og begå andre djevelske ugjerninger. De får som fortjent bare. De har faktisk blitt dømt til dette. Jeg synes det var patetisk av de voksne mennene som gråt når de så dette. De er kriminelle, dømt til fengsel for sine ugjerninger. Ikke begå kriminelle handlinger hvis du ikke vil i fengsel, verre er det ikke! Hvorfor henge seg opp i at fangevokterne lo mens de gjorde jobben sin? De gjorde jobben sin og håndterte det jeg kan tenke meg var en stresset situasjon på en avslappet måte. Dette var overdramatisert.

Du synes altså at det liksom er "helt greit" at ungdommer blir mishandlet på denne måten? 

Anonymkode: 252ae...0b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...