Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til lørdag skal vi i bryllupsmiddag og jeg er nødt til å prøve å få fiksa fasaden til da..

Selvfølgelig har jeg et par problemstillinger da.

1) Jeg har noen kviser som faktisk har sittet lenge på samme sted, dvs. har hatt de en uke eller tre, uten at de faktisk har gått vekk igjen og det ser IKKE bra ut. Noen som har tips for INTENSIV kvise-krise-behandling?

2) Jeg trenger en skikkelig god hold-in strømpebukse. Men er litt usikker på hvor jeg skal kjøpe den/hvilken type. Det er så mye tull på markedet og denne MÅ funke.

Noen som har tips ang dette ? Bør de kjøpes i undertøysalong eller holder de "billigere" ?

Det er i første omgang snakk om å holde inn magen (bah)

Jeg er suuupertakknemlig for hjelp :dagensrose:

D.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så rart at de kvisene har vært der så lenge... har du prøvd å klemme dem ut? Hvis det er noe inni der som ikke kommer seg ut, så blir de nok værende ei stund. Jeg ville prøvd det, og så smørt på sårsalve og satt på en plaster natten over, sånn at det ikke blir betent.

Strømpebukse kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med.

Skrevet

Kvise-krise hjelp: Ta tannkrem på kvisen (bare såvidt du dekker kvisen, ikke tørk ut huden rundt), la det tørke og ha på natten over. Gjenta hvis nødvendig.

Jeg gjør dette alltid selv dersom det dukker opp en kvise, og de er alltid borte neste morgen.

Skrevet

Tusen takk for tips :D

Har vært veldig nøye med å klemme ut, men synes ikke jeg får noe mer ut av disse :(

Skal teste med tannkrem, tenker jeg :)

Satt med ansiktsmaske nå i stad, og så tenkte jeg å ta en "agurkskivemaske" i morgen for å friske opp litt.

D. :)

Skrevet

En ting som hjelper mot gjenstridige kviser, er MD Formulations Vit-A-Plus Clearing Complex. Men hvis du ikke får tak i den (den er dyr!), kan du forsøke med Garnier Pure (eller noe slikt) kvisestift, som er en liten blå tube med en gele som faktisk kan hjelpe over natta. Koster 40kroner bl a hos Vita.

Skrevet

Takk for tips :D

Jeg fikk tak i en grei hold in strømpebukse. Fant først en i undertøysalong til 180,-! Så en Oroblu-strømpebukse på cubus, som "bare" kosta 200,-.

Så fant jeg en i samme sjappe fra Details som kosta en hundrelapp. Da fikk jeg bruke en hundrings på ny lipgloss i stedet :sjarmor:

Kvisene har roet seg litt heldigvis, men vil på sikt prøve produkter og hudpleiekonsultasjon med MD formulations, siden de angivelig skal hjelpe for min type problemhud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...