_Mayhem_ Skrevet 17. november 2017 #1 Del Skrevet 17. november 2017 Skulle bare ha litt, endte opp med alt for mye spaghetti. Hva kan man gjøre med spaghetti rester neste dag f.eks? Kan det stekes med grønnsaker imorgen om jeg tar det i kjøleskapet med lokk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #2 Del Skrevet 17. november 2017 Jeg pleier ofte å bruke det som nudler i wok. Ellers kan det brukes i omeletter, blandes med tomatsaus, pølser/kjøttdeig og ost og bakes i muffinsformer i ovnen eller klippes opp og brukes i en eller annen grateng. Eller det kan rett og slett bare varmes opp igjen og serveres med hva nå enn man foretrekker av saus. Bare putt den i en kjele med rikelige mengder kokende vann og hell ut igjen etter rundt et minutt, rør inn litt olivenolje og server. Anonymkode: 3bde8...026 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #3 Del Skrevet 17. november 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg pleier ofte å bruke det som nudler i wok. Ellers kan det brukes i omeletter, blandes med tomatsaus, pølser/kjøttdeig og ost og bakes i muffinsformer i ovnen eller klippes opp og brukes i en eller annen grateng. Eller det kan rett og slett bare varmes opp igjen og serveres med hva nå enn man foretrekker av saus. Bare putt den i en kjele med rikelige mengder kokende vann og hell ut igjen etter rundt et minutt, rør inn litt olivenolje og server. Anonymkode: 3bde8...026 Bruke spagetti som nudler? Hvorfor ikke bruke spagetti som spagetti? Anonymkode: 8ceff...a83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 18. november 2017 #4 Del Skrevet 18. november 2017 Italienerne lager frittata. Hovedsaklig gårsdagens spagetti og egg, blandet med bacon og ost og stekt i panne. Veldig godt og veldig enkelt. Oppskrift på italiensk her, med trinn-for trinn bilder som viser fremgangsmåten veeeeldig nøye. http://ricette.giallozafferano.it/Frittata-di-spaghetti.html 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #5 Del Skrevet 18. november 2017 På 17.11.2017 den 17.52, AnonymBruker skrev: Bruke spagetti som nudler? Hvorfor ikke bruke spagetti som spagetti? Anonymkode: 8ceff...a83 Fordi spaghetti fungerer aldeles utmerket som nudler (det er jo i bunn og grunn det samme produktet) og det var nudler jeg hadde lyst på og ikke den samme spaghettiretten som dagen før? Anonymkode: 3bde8...026 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå