Gjest gjest1 Skrevet 27. januar 2005 #1 Skrevet 27. januar 2005 Oj...visste ikke at dette hadde begynt igjen, men fikk heldigvis sett første episode. Hva synes folket? Likte det nord-norske paret. Noen av de andre parene virket litt..tja..
Arkana Skrevet 27. januar 2005 #2 Skrevet 27. januar 2005 Jeg tror det blir bra. Likte også det nordnorske paret, men jeg er fra samme by som dem så jeg er vel ikke helt subjektivt. Jeg synes det er en veldig skjev fordeling av leiligheter og ressurser. De med den største leiligheten har nesten 30 kvm mer å pusse opp, men får ikke mer penger, det er jo ganske teit. Og så har de 3 uker mindre tid enn de hadde i Nr 19 (og da hadde de dårlig tid), så jeg synes det virker som et lite gjennomtenkt program.
Gjest jojo Skrevet 28. januar 2005 #3 Skrevet 28. januar 2005 Jeg tror det blir bra. Likte også det nordnorske paret' date= men jeg er fra samme by som dem så jeg er vel ikke helt subjektivt. ..objektiv mener du
Angelica Skrevet 28. januar 2005 #5 Skrevet 28. januar 2005 Jeg likte nr. 19, så kommer nok til å følge med på dette også! Liker å se innredningsprogrammer generelt. Arkana skrev: . Jeg synes det er en veldig skjev fordeling av leiligheter og ressurser. De med den største leiligheten har nesten 30 kvm mer å pusse opp, men får ikke mer penger, det er jo ganske teit. Dette synes jeg var merkelig også! Selvfølgelig er det dyrere å pusse opp en leilighet på 94 kvm. enn en på 68. Var noe som ikke stemte helt på det området..
Gjest StoreSky Skrevet 28. januar 2005 #6 Skrevet 28. januar 2005 Ser også! Ja de fikk veldig korte frister... to rom på to uker. Likte foreløpig han fra nord-norge, var litt sånn "jaja, nå får vi iallefall sjansen til å lære", dessuten satte han mot i de andre da de skulle bære 6,5 tonn (?!) gipsplater. Tenkte faktisk ikke over at de fikk like mye penger for ulik leilighet da.. men så vil jo en større leilighet være mer verdt også.
Lassie Skrevet 28. januar 2005 #7 Skrevet 28. januar 2005 Jeg måtte jo se på, for sambo og jeg skulle jo egentlig vært der! :-x Altså, hehe.. Vi var på intervju der, men kom ikke videre. Grunnen til at vi ikke kom videre var fordi sambo er utdannet tømrer - ergo for bra kvalifisert til å gjøre en god jobb :-? Teite TV3. Vi hadde gjort oss mye bedre på TV enn de der. Iallfall i forhold til hun som ble "så forferdelig sjuk" allerede med en gang. Snakk om å være motiverte mennesker. Hadde tenkt å drite i første oppgaven de fikk med en gang og greier. Nei, makan. Sambo og jeg hadde gjort det bedre! :snurpemunn:
Mrs. B Skrevet 28. januar 2005 #8 Skrevet 28. januar 2005 Jeg kommer nok til å følge med, men jeg synes det er litt synd at parene virker så like. Likte det bedre ifjor når det var ganske forskjellige par som deltok. Nå etter første episode blir det liksom ett fett hvem som vinner for de var jo like alle samme synes jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2005 #9 Skrevet 28. januar 2005 Grunnen til at vi ikke kom videre var fordi sambo er utdannet tømrer - ergo for bra kvalifisert til å gjøre en god jobb :-? Teite TV3. ...og det synes du var urettferdig fordi...? Noe av poenget er vel nettopp at vanlige folk, dvs ufaglærte skal pusse opp.
Lassie Skrevet 28. januar 2005 #10 Skrevet 28. januar 2005 ...og det synes du var urettferdig fordi...? Noe av poenget er vel nettopp at vanlige folk, dvs ufaglærte skal pusse opp. Syntes ikke det var urettferdig. Skrev ikke noe om det heller. Det var skrevet ironisk, derfor lenger ned i innlegget...
Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2005 #11 Skrevet 28. januar 2005 Jeg synes det er en veldig skjev fordeling av leiligheter og ressurser. De med den største leiligheten har nesten 30 kvm mer å pusse opp' date= men får ikke mer penger, det er jo ganske teit. Det blir jo ikke så mye som 30 kvm da. De med minst leilighet hadde jo også hems, men det var for lavt under taket til at det kan regnes med som boa. Og alle må jo ha likt antall rom, så det blir jo ikke så store forskjeller. Men enig i at det hadde vært mer rettferdig om alle leiligheten var helt like.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå