AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #1 Skrevet 17. november 2017 Jeg handler skjelden klær, og er heller ikke særlig glad i å gå i butikker. Har også få venner, så når jeg skal handle klær er jeg aldri helt sikker på hvor jeg skal gå. Nå trenger jeg en ny vinterjakke, men ønsker for all del å ikke bruke en hel dag på å gå innom massevis av butikker. Noen som har forslag til butikker/nettbutikker å sjekke ut? Evt konkrete eksempler på type jakker? Har en enkel stil, liker egentlig type bergans vindjakker veldig godt. Kunne egentlig hatt noe lignende disse, men skulle hatt noe som var hakket penere, eller kanskje bare mindre turaktig. Må helst kunne brukes til både skole, på byen og andre arrangement. Liker ikke å bruke mer penger enn nødvendig, men hvis jeg finner noe jeg er fornøyd er ikke pris så viktig hvis jeg vet det er noe jeg kan bruke i lang tid fremover. Er mann forresten. Anonymkode: b10a8...351
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #2 Skrevet 18. november 2017 På 17.11.2017 den 16.39, AnonymBruker skrev: Jeg handler skjelden klær, og er heller ikke særlig glad i å gå i butikker. Har også få venner, så når jeg skal handle klær er jeg aldri helt sikker på hvor jeg skal gå. Nå trenger jeg en ny vinterjakke, men ønsker for all del å ikke bruke en hel dag på å gå innom massevis av butikker. Noen som har forslag til butikker/nettbutikker å sjekke ut? Evt konkrete eksempler på type jakker? Har en enkel stil, liker egentlig type bergans vindjakker veldig godt. Kunne egentlig hatt noe lignende disse, men skulle hatt noe som var hakket penere, eller kanskje bare mindre turaktig. Må helst kunne brukes til både skole, på byen og andre arrangement. Liker ikke å bruke mer penger enn nødvendig, men hvis jeg finner noe jeg er fornøyd er ikke pris så viktig hvis jeg vet det er noe jeg kan bruke i lang tid fremover. Er mann forresten. Anonymkode: b10a8...351 Hei Se denne Lundhags parka. Registrer deg som nyhetsbrevmottaker, og få den til halv pris https://www.xxl.no/helgekupp Anonymkode: 7ad1c...97b 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #3 Skrevet 18. november 2017 Mye gode tilbud på Outlet hos Magasinet og skitt fiske, og andre sportsbutikker som G-sport m.fl. På Black Friday (24.nov) er det også gode muligheter for røverkjøp. Anonymkode: 7ad1c...97b 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #4 Skrevet 18. november 2017 Sjekk gjerne prisene på de forskjellige jakkener på Prisjakt.no og/ eller Prisguiden.no for å finne den butikken med lavest priser. Du kan også se prisutviklingen for produkter gjennom de to nettstedene. Anonymkode: 7ad1c...97b 1
Leo Skrevet 18. november 2017 #5 Skrevet 18. november 2017 Outnorth har stort utvalg av jakker i forskjellige prisklasser og da kan du selvfølgelig bestille jakke der også hvis du ønsker det. 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #6 Skrevet 18. november 2017 Jeg fant min på Sportamore, fant ut at det var billigere enn Zalando. Anonymkode: dac25...43c 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #7 Skrevet 19. november 2017 Denne? Man kan ta av fuskepelsen https://www.sportmann.no/produkt/superdry-expedition-parka Anonymkode: 7ad1c...97b
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #8 Skrevet 19. november 2017 Mange gode forslag her, skal sette meg ned i kveld og bla gjennom litt Hadde egentlig sett for meg noe litt "lettere" enn de to som ble postet her, men lurer på å kanskje prøve en av dem også, så da må jeg kanskje ha to Anonymkode: b10a8...351
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå