AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #1 Skrevet 17. november 2017 Hvordan fungerer det for dere? Jeg er mye syk,kan noen ganger være hver dag og andre ganger noen dager i uka. Men jeg kjeder meg i livet, er utenfor alt arbeidsliv, har ingen å snakke med og konversere på daglig basis. Savner å være til nytte, del av noe. Kunne tenkt meg å jobbe 1-2 dager i uka, men er redd for å forplikte meg til bestemte dager og sånn. Vet jo aldri når jeg er frisk.. Anonymkode: f58ad...137 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #2 Skrevet 17. november 2017 Jeg kan si at som ansatt som deltid i butikk vil sjefer ha pålitelige folk som kan stille opp på ekstravakter, en person som sier ofte nei eller er ofte syk er ikke positivt. Det er mye konkurranse om jobbene derfor ville de heller ansatt en frisk person fremfor en som er ofte syk. Men jobber du via NAV så blir du ikke en utgift for jobben. Mulig du burde prøve deg via NAV først for å se hva du klarer? Anonymkode: 64ec5...556
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #3 Skrevet 17. november 2017 En venninne har samme greia, hun vet ikke når hun klarer å jobbe og når hun ikke klarer det. Hun er derfor på noe utplassering via nav. Der bestemmer hun nærmest selv når hun kommer og går, men med mål om å klare 2 dager i uken. Anonymkode: 229a2...605
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #4 Skrevet 17. november 2017 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg kan si at som ansatt som deltid i butikk vil sjefer ha pålitelige folk som kan stille opp på ekstravakter, en person som sier ofte nei eller er ofte syk er ikke positivt. Det er mye konkurranse om jobbene derfor ville de heller ansatt en frisk person fremfor en som er ofte syk. Men jobber du via NAV så blir du ikke en utgift for jobben. Mulig du burde prøve deg via NAV først for å se hva du klarer? Anonymkode: 64ec5...556 Kan du nevne et eksempel på en ansatt som var pålitelig som fikk en type belønning? Mer lønn eller forfremmelse, for eks? Hvor ofte blir hardt arbeidende belønnet på din arbeidsplass? Anonymkode: ec5c1...8d7
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #5 Skrevet 17. november 2017 Start med frivillig jobb hundelufter, freslsesarmeen , dugnadsarbeid osv Anonymkode: f2b5a...16b
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #6 Skrevet 17. november 2017 Jeg jobber en dag i uka. Dett er alltid på tirsdager, 7,5 timer. Er veldig rolig, er i en musikkbutikk det det selges cd, dvd, spill og lignende. Kan sitte mye bak disken og tasse rundt og organisere i hyllene. Meget lett arbeid. Likevel gir dette et svært fint tilskudd til trygden. Jeg stiller alltid opp, selv om formen kan svinge litt. Siden dette er såpass lett arbeid, vet jeg alltid hva dagen inneholder av belastninger. Kan være mer ute av meg 1 eller 2 dager etter jobb, men det er likevel verdt det i massevis:-) Anonymkode: aea54...0f3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #7 Skrevet 17. november 2017 Jeg tenker at du burde gjøre som den personen over her. Få en jobb hvor du jobber en bestemt dag i uken. En "lett" jobb hvor du alltid sånn ca vet hvordan arbeidsdagen blir. Den ene dagen i uken klarer du å stille opp, uansett om du har en bra eller dårlig dag. Man må klare å presse seg selv litt. Med mindre du har invalidiserende smerter, men det er vel svært få sykdommer som gir såpass store plager at man ikke klarer jobb EN dag i uken. Dersom det er f.eks på kveldstid i butikk kan vaktene til og med være mellom 3-5 timer. Anonymkode: 961a3...693
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #8 Skrevet 17. november 2017 Jeg jobber som ringe hjelp. Fungerte greit. Nå er jeg bedre.. går på skole og jobber hver 3 helg Anonymkode: 0d7bb...18a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå