Gå til innhold

Han sa det ikke tilbake :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har holdt på en liten stund med en fyr, og jeg har blitt betatt. Han har vist meg tegn føler jeg, og jeg har lest det som han var betatt av meg også. Så idag tok jeg sjansen og skrev at jeg var blitt betatt av han. Ble kjempe skuffet da han svarte at det var koselig å høre, og et blunketegn. Ikke noe tilbake om at han evt også var betatt, ikke noen som helst. Så snakket vi bare litt om noe annet, så var samtalen ferdig. Nå føler jeg meg litt dum, men kanskje greit at han vet hvordan jeg føler det sånn at han kan avbryte hvis han ikke føler det samme. Hva tenker dere om det han svarte? 

Anonymkode: c5b5f...e68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som tenker noe om det? :/

Anonymkode: c5b5f...e68

Skrevet

Han er ikke betatt av deg på samme måte. 

Anonymkode: c2434...d08

• Liker 2
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Du har nok blitt fortere betatt enn ham.

Skrevet

Det er forskjell på tid partneren utvikler følelser og det kan være veldig vanskelig å holde det inne når det kiler i hjertet. Men synes ikke du skal ta på vei for dette for det er i realiteten uskyldig og en fin ting å kunne uttrykke følelser synes du ikke? 

Kanskje han bare trenger litt tid før han åpner seg for deg eller for å utvikle mer følelser for deg. 

Anonymkode: e2b8e...030

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han er ikke betatt av deg på samme måte. 

Anonymkode: c2434...d08

Eller - han er/var egentlig betatt men syns jenter som fisker etter bekreftelse er slitsomme og umodne.

Anonymkode: 42b61...13b

• Liker 2
Skrevet

Han føler åpenbart ikke det samme , men vil jo ikke avbryte for det er digg å ha noen å flørte med og noen å få bekreftelser og sex fra. Det er heller du som bør avbryte fordi han aldri kommer til å se på deg på samme måten som du ser han, og kommer til å ende opp med å bli brukt og utnytta fordi du er svak for han om du fortsetter, og ender opp såra før eller seinere uansett. 

Anonymkode: dc212...ea6

• Liker 1
Skrevet

Så du forventet at han skulle hva? Erklære seg forelsket, betatt, bli over seg over at du liker han? Han svarte - la det ligge, ikke analyser ihjel kontakten. Ha litt is i magen, ikke bli masete - vær deg selv, enten liker han deg og dette går bra eller så forblir dere kanskje bare venner, men er det egentlig så ille?

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke helt sikkert at han ikke er betatt. Jeg tror godt jeg kunne svart noe sånt som han svarte hvis en mann hadde sagt til meg at han var betatt av meg, fordi jeg ville tatt imot komplimentet, på en måte. Ville kanskje ikke tenkt på å si "i like måte". Men jeg ville sikkert sagt noe senere en gang for å vise at jeg likte han. Så jeg vil råde deg til å se det litt an. Møt han et par ganger til, og se om han ikke viser at han liker deg ekstra godt, ved ord og/eller handling.

Anonymkode: 1bcdf...5fd

• Liker 2
Skrevet

Husker da min nåværende eksmann sa han elsket meg første gang, så følte jeg meg så overrasket at jeg sa "jeg er glad i deg og", så det kan jo være han liker deg, men velger å si det på et annet tidspunkt. 

Anonymkode: 95ff0...ef0

Skrevet

Jeg skjønner at det er litt ubehagelig at han ikke sa det tilbake. Man vil jo gjerne få bekreftet følelsene sine når man blottlegger følelsene sine. Men på en måte er det bra at han ikke sa noe om han ikke er sikker på sine følelser, men jeg syns ikke det virker som han er uinteressert heller. 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller - han er/var egentlig betatt men syns jenter som fisker etter bekreftelse er slitsomme og umodne.

Anonymkode: 42b61...13b

enig. om man sier slikt bare for å få noe tilbake så kan man heller la være å si noe

Anonymkode: 7a649...ed5

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

enig. om man sier slikt bare for å få noe tilbake så kan man heller la være å si noe

Så for dere er det som hadde dukket opp i hodet deres, hvis noen hadde uttrykt at de var betatt av dere? Jeg innbiller meg at en person som hadde hatt behov for oppmerksomhet hadde valgt andre ord og uttrykksformer. Å si at man er betatt av noen er en mild form for å sette ord på sine følelser, men det er kanskje for mye av det gode eller?

Anonymkode: 1b592...872

• Liker 1
Skrevet

Hvis han hadde sett potensial i deg og dere som noe seriøst slik du gjør, så ville han sagt noe tilbake. Ikke nødvendigvis samme ord som du brukte, men i det minste et eller annet "hehe takk, begynner å like deg ganske så godt også :) " eller noe ! 
Ikke kast bort tiden din ts, du blir såra! 

Anonymkode: dc212...ea6

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så for dere er det som hadde dukket opp i hodet deres, hvis noen hadde uttrykt at de var betatt av dere? Jeg innbiller meg at en person som hadde hatt behov for oppmerksomhet hadde valgt andre ord og uttrykksformer. Å si at man er betatt av noen er en mild form for å sette ord på sine følelser, men det er kanskje for mye av det gode eller?

Anonymkode: 1b592...872

det er helt greit å si til noen at man er betatt men man burde da ikke forvente det tilbake. folk har da ulikt tempo for å formidle følelser, 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...