*Heidi* Skrevet 27. januar 2005 #1 Skrevet 27. januar 2005 Gikk ikke nummer 19 på tv 2? Er dette en oppfølger eller en konkurent siden det går på tv 3? Syns det er skikkelig kult hvertfall.. Vi pusser opp nå, så det blir litt inspirasjon
@riel Skrevet 27. januar 2005 #3 Skrevet 27. januar 2005 TV2 valgte å ikke satse på en oppfølger fordi de tvilte på at de ville få den suksessen de hadde forrige gang. Så TV3 har nok kjøpt rettighetene på konseptet denne sesongen. Syns også det var tøft. Litt av en utfordring de har foran seg ihvertfall
*Heidi* Skrevet 27. januar 2005 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2005 Da tror jeg de kommer til å angre.. det vil nok gå like bra denne gangen!
Arkana Skrevet 27. januar 2005 #5 Skrevet 27. januar 2005 Jeg synes nå det var litt lite gjennomtenkt å satse på dette etter fiaskoen med nr 19, tror ikke de kommer til å tjene særlig på det. Jeg synes også det er en veldig skjev fordeling av leilighetene. Den største er nesten 30 kvm større enn den minste, men de får ikke mer penger å pusse opp for, det er jo veldig urettferdig. Og så får de bare 7 uker å gjøre det på, mot 10 uker i nr 19 (og selv da hadde de dårlig tid), så jeg tror nok ikke dette ender bra.
Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2005 #6 Skrevet 29. januar 2005 Jeg synes nå det var litt lite gjennomtenkt å satse på dette etter fiaskoen med nr 19' date= tror ikke de kommer til å tjene særlig på det. Nr.19 var jo en stor suksess med tanke på mange seere da, selv om ikke leilighetene gikk for så mye som håpet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå