Hoppetaujenta Skrevet 17. november 2017 #1 Skrevet 17. november 2017 Flaxlodder virker fristende og jeg har ofte tro på at jeg vinner, men gjør det ikke. For moro skyld kan vi her oppgi når vi har kjøpt disse spesial-juleloddene og OM vi i det hele tatt vinner noe som helst ut dette året. Ok? Jeg fikk to stk. à 50,- i dag og vant femti kroner på hver. De ble byttet inn i to nye selvfølgelig og sluttresultatet så langt er null, men jeg vant jo litt. Er du heldigere? Tvi-tvi. 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #2 Skrevet 17. november 2017 Skjønte ikke spørsmålet. Anonymkode: 87f17...461 1
Hoppetaujenta Skrevet 17. november 2017 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2017 Neivel. Da reperer jeg. Flaxlodder er det mange som tar, men etter hva jeg har erfart ganske få som vinner noe på. I denne tråden - for moro skyld - kan vi som tar juleflaxlodder fortelle hvis vi vinner noe på dem, eller ikke. Det er halvannen mnd igjen av dette året og som en test...osv. Spørsmålet er sort på hvitt: har du vunnet noe på ditt/dine jule-flaxlodder? Trenger ikke bli med om du ikke vil. 1
Rumle Skrevet 17. november 2017 #4 Skrevet 17. november 2017 Jeg må huske å kjøpe noen! Kjøper du flax-kalenderen også kanskje? 2
Hoppetaujenta Skrevet 17. november 2017 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2017 Det var vel egentlig det det var ja...men jeg rev ...ehh...åpnet kontrollert alt sammen med en gang. 4
Rumle Skrevet 17. november 2017 #7 Skrevet 17. november 2017 Dette hadde ikke julepolitiet likt, hoppen! 4
Hoppetaujenta Skrevet 17. november 2017 Forfatter #8 Skrevet 17. november 2017 Jammen jeg feirer ikke jul og er dermed unntatt alle former for politisk korrekte juleregler. Hit med alle juleflaxloddene og litt farligheter! *fritt etter Ronja Røverdatter som er uti familien min* 3
Rumle Skrevet 17. november 2017 #9 Skrevet 17. november 2017 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Jammen jeg feirer ikke jul og er dermed unntatt alle former for politisk korrekte juleregler. Hit med alle juleflaxloddene og litt farligheter! *fritt etter Ronja Røverdatter som er uti familien min* Det bryr ikke julepolitiet seg om!! 3
Rumle Skrevet 17. november 2017 #10 Skrevet 17. november 2017 Jeg må legge en plan for å huske å kjøpe flax-kalenderen. Er minst 3 år siden jeg klarte å huske det tidsnok til 1. des! 3
Hoppetaujenta Skrevet 17. november 2017 Forfatter #11 Skrevet 17. november 2017 Kjøp kalender i morgen, Rumle. 3
Rumle Skrevet 17. november 2017 #13 Skrevet 17. november 2017 5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Kjøp kalender i morgen, Rumle. I morgen?! Er ikke det litt overilt? 3
Frøkensina Skrevet 18. november 2017 #14 Skrevet 18. november 2017 En smule synes jeg Samtidig har jo Hoppe et poeng med tanke på historikken din *Følger tråden spent* 3
Hoppetaujenta Skrevet 18. november 2017 Forfatter #15 Skrevet 18. november 2017 Det var faktisk med tanke på alle disse "problemene" dine Rumle at jeg satte inn hjelpestøtet. Av erfaring vet du at om du venter og venter, så glemmer du det. Kjøper du i dag så har du det klart til den første. Jeg vedder på at de loddene også bare blir bedre og bedre (fullere og fullere av gevinster) hvis de ligger et par uker og godgjør seg før åpningsfanfaren lyder. Altså: "Kjøp flax-julekalender idag, Rumlemor", så er det i hus. 2
Hoppetaujenta Skrevet 18. november 2017 Forfatter #16 Skrevet 18. november 2017 (endret) Nå klarte jeg å solidaritetshuske å kjøpe meg et lodd i dag siden det er lørdag. Hvordan gikk det med Rumlen? P.s. er det ingen andre som kjøper flaxlodd her på dette forumet? Endret 18. november 2017 av Hoppetaujenta 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #17 Skrevet 18. november 2017 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Nå klarte jeg å solidaritetshuske å kjøpe meg et logg i dag siden det er lørdag. Hvordan gikk det med Rumlen? P.s. er det ingen andre som kjøper flaxlodd her på dette forumet? Neei, jeg kjøper aldri hverken logg eller lodd. Si meg, er du reklamør for Flaks? Anonymkode: e0ebc...f27 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #18 Skrevet 18. november 2017 6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Nå klarte jeg å solidaritetshuske å kjøpe meg et logg i dag siden det er lørdag. Hvordan gikk det med Rumlen? P.s. er det ingen andre som kjøper flaxlodd her på dette forumet? Det var bra at du ikke bommet på bokstaven O på tastaturet... for da hadde det blitt xxx (sensurert) Anonymkode: e0ebc...f27 4
Hoppetaujenta Skrevet 18. november 2017 Forfatter #19 Skrevet 18. november 2017 (endret) Tull og tøys...jeg skrev lodd. Det kjentes i alle fall 100% slik ut da jeg postet det. ...og nei, jeg er sjarmør for flax. Endret 18. november 2017 av Hoppetaujenta 3
Gjest førstedamen Skrevet 18. november 2017 #20 Skrevet 18. november 2017 Ikke kjøp noe som går under jule kalender. Om du gjør det havner du i statestikkene som viser at nordmenn bruker milliarder på dette iløpet av desember. Ikke en statestikk jeg vil være med å øke i hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå