Gå til innhold

bindingstid hos Telenor

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

I oktober flyttet jeg og tok med meg abonnement hos Telenor på telefon og ADSL. Jeg lurer på om noen her vet hva det vil koste meg å si opp disse abonnementene før bindingstiden er over?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du fikk et kampanjetilbud på ADSL, koster det 1000 kroner å bryte bindingstiden på det. På fasttelefonen kommer det litt an på hvilke tjenester du har knyttet til ditt abo, men ikke mer enn ca 500 totalt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Fikk ikke kampanjetilbud, var dum nok til å bare bestille flytting. :-? Men kanskje det er det samme?

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Prisforskjellen på flytting med og uten binding er ca 1000 kroner, så regner med det er det du må ut med for å bryte bindingen. Hvis du bare ber om flytting, så får du automatisk den billigste med binding.

Gjest Anonymous
Skrevet
Prisforskjellen på flytting med og uten binding er ca 1000 kroner' date=' så regner med det er det du må ut med for å bryte bindingen. Hvis du bare ber om flytting, så får du automatisk den billigste med binding.[/quote']

Ja, men hva må jeg betale for å bryte bindingen?

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Hvis du leser det jeg skrev en gang til, så ser du at jeg tror du må betale ca 1000 for å bryte bindingen. Ring Telenor og spør vel, hvis du trenger å vite det nøyaktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...