AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #1 Skrevet 17. november 2017 Jeg blir så rørt av å se på denne serien. Jeg har hatt hunder selv og forholdt meg til at de blir gamle og til sist må få slippe å ha det vondt. Det åpnet opp igjen gamle sår når gammelhunden Thor ble avlivet i sist sette program. For et flott tiltak og tvers igjennom gode folk som jobber der! Skulle så gjerne ha adoptert, men jeg bor ikke slik at jeg kan ha hund dessverre. Skulle gjerne ha blitt en "kosevenn" for hundene, men jeg bor langt derfra. Jeg har knyttet min grasrotandel på norsk tipping opp til denne gjengen. Det kan jeg i alle fall gjøre for dem. De fortjener all mulig takk for innsatsen og jeg gleder meg til å følge i flere sesonger. Håper det blir mange. Flere hundevenner som ser på og lever seg inn i hundelivene? Anonymkode: 6e070...58c 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #2 Skrevet 23. november 2017 Jeg vil gjerne følge med på dette programmet, men andre i husstanden blir veldig grinete hvis de ikke får sett "alt for Norge" enn noe annet tullball på TV'en. Anonymkode: 3c755...acd
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #3 Skrevet 24. november 2017 Jeg har sett det, og jeg syns det er et flott tiltak. Bra at flere vet om det nå, for jeg hadde aldri hørt om Solplassen før, selv om jeg bor relativt nærme. Får tårer i øynene hver gang noen må si farvel til hunden sin og ser for meg hvor grusomt det hadde vært å si farvel til min egen Anonymkode: 7dad4...194
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå