Gå til innhold

Hva er det sykeste du har lest på KG?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt usikker på hvilket emne jeg skulle sette denne i, så mod får bare endre hvis det er feil.

ja, hva er det sykeste/den sykeste tråden du har lest her på kg? Jeg personlig synes «kollega sa jeg stinker» og oppfølgeren tar kaka!

Anonymkode: f8abe...b8d

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anonymkode: 33256...86f

• Liker 7
Skrevet

Tenkte på den samme.. er sikkert mye annet også, men den er iallefall mest aktuell nå. 

Men en ting jeg lurer på - er KG representativt for folket generelt? Eller er det bare de drøyeste og sjukeste med mest å fortelle/ bagasje som er her inne? 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Siden du allerede har nevnt fasiten, så sier jeg: telletrådene. Det er helt sprøtt at folk synes det er interessant å bruke tid på det tøyset.

Endret av Nicathv
  • Liker 26
Skrevet
Akkurat nå, Heyhoo skrev:

Tenkte på den samme.. er sikkert mye annet også, men den er iallefall mest aktuell nå. 

Men en ting jeg lurer på - er KG representativt for folket generelt? Eller er det bare de drøyeste og sjukeste med mest å fortelle/ bagasje som er her inne? 

Altså jeg mente jeg tenkte på den samme som i HI 🙈

• Liker 1
Skrevet

Det som ga meg mest frysninger er nok den tråden du også snakker om, ts. 

• Liker 1
Skrevet

Kommer ikke på noe spesielt som jeg syntes er sykt - med unntak av telletrådene.

• Liker 2
Skrevet

Sånne overdrevne historier klarer jeg ikke å tro på. Sitter bare med en følelse av at noen har for mye fritid og må finne på ville historier for å få tiden til å gå. Kan jo hende at det er sant, men jeg klarer ikke å engasjere meg.

Kan egentlig ikke komme på noe jeg har syntes at har vært sykt ellers her inne. Ja, eller det er litt sykt at det er x antall penistråder, og at folk fortsatt gidder å svare i disse :P

• Liker 2
Skrevet

Åh det er mange tråder det. Alle kvinnehets trådene, og nå spesielt den tråden med han som utleverer ei han data og vrir det til at det er noe galt med henne siden hun ikke engang ville ha han som en venn. 15 sider med oppgulp og lange avhandlinger der han har rett og alle andre har feil. Hjelpes.

Skrevet
11 minutter siden, WubWub skrev:

Kommer ikke på noe spesielt som jeg syntes er sykt - med unntak av telletrådene.

Men du deltar i fjasetrådene. Er de noe bedre?

Anonymkode: c0db8...df3

Skrevet
10 minutter siden, Bottega skrev:

Uff telletrådene ja..

Men er de syke?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men du deltar i fjasetrådene. Er de noe bedre?

Hvilke fjasetråder?

Skrevet
12 minutter siden, yeans skrev:

Åh det er mange tråder det. Alle kvinnehets trådene, og nå spesielt den tråden med han som utleverer ei han data og vrir det til at det er noe galt med henne siden hun ikke engang ville ha han som en venn. 15 sider med oppgulp og lange avhandlinger der han har rett og alle andre har feil. Hjelpes.

Hva heter tråden?

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er de syke?

Overhode ikke

Skrevet
9 minutter siden, WubWub skrev:

Hvilke fjasetråder?

Jubalongen bl.a.

Skrevet
3 minutter siden, Bottega skrev:

Overhode ikke

Nei. Og det er de sykeste trådene TS etterlyser.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jubalongen bl.a.

Det er en hyggetråd og ikke en fjasetråd. Ei heller er den noe spesielt syk

Skrevet
8 minutter siden, Bottega skrev:

Hva heter tråden?

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Og det er de sykeste trådene TS etterlyser.

Var bare enig i det noen sa om de trådene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...