Gå til innhold

100% alene med barn. Vanskelig å date eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk det for deg? Får man det til å gå opp?

Er 100% alene, far har absolutt ingen kontakt med barnet. 

Feks, hvis man finner noen man vil møte på en nettside, tør ikke akkurat be han hjem til meg etter barnet har sovnet for kvelden. Sitter veldig langt inne å be om barnevakt for å møte noen. Har ikke noe problem med at andre passer barnet mitt, men merker at å få barnevakt for å gå på date er litt fjernt? Eller?

Anonymkode: c32af...a59

Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gikk det for deg? Får man det til å gå opp?

Er 100% alene, far har absolutt ingen kontakt med barnet. 

Feks, hvis man finner noen man vil møte på en nettside, tør ikke akkurat be han hjem til meg etter barnet har sovnet for kvelden. Sitter veldig langt inne å be om barnevakt for å møte noen. Har ikke noe problem med at andre passer barnet mitt, men merker at å få barnevakt for å gå på date er litt fjernt? Eller?

Jeg tenker at det er viktig at du, som mor, får litt egentid og komme deg ut litt på egenhånd, uten en liten en på slep. Skaff deg barnevakt når du skal på date :) Ikke ha dårlig samvittighet for det :) 

Skrevet
2 timer siden, Minlillesky skrev:

Jeg tenker at det er viktig at du, som mor, får litt egentid og komme deg ut litt på egenhånd, uten en liten en på slep. Skaff deg barnevakt når du skal på date :) Ikke ha dårlig samvittighet for det :) 

Takk for svar:)

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...