AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #1 Skrevet 17. november 2017 Hvordan gikk det for deg? Får man det til å gå opp? Er 100% alene, far har absolutt ingen kontakt med barnet. Feks, hvis man finner noen man vil møte på en nettside, tør ikke akkurat be han hjem til meg etter barnet har sovnet for kvelden. Sitter veldig langt inne å be om barnevakt for å møte noen. Har ikke noe problem med at andre passer barnet mitt, men merker at å få barnevakt for å gå på date er litt fjernt? Eller? Anonymkode: c32af...a59
Minlillesky Skrevet 17. november 2017 #2 Skrevet 17. november 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan gikk det for deg? Får man det til å gå opp? Er 100% alene, far har absolutt ingen kontakt med barnet. Feks, hvis man finner noen man vil møte på en nettside, tør ikke akkurat be han hjem til meg etter barnet har sovnet for kvelden. Sitter veldig langt inne å be om barnevakt for å møte noen. Har ikke noe problem med at andre passer barnet mitt, men merker at å få barnevakt for å gå på date er litt fjernt? Eller? Anonymkode: c32af...a59 Jeg tenker at det er viktig at du, som mor, får litt egentid og komme deg ut litt på egenhånd, uten en liten en på slep. Skaff deg barnevakt når du skal på date Ikke ha dårlig samvittighet for det
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #3 Skrevet 17. november 2017 2 timer siden, Minlillesky skrev: Jeg tenker at det er viktig at du, som mor, får litt egentid og komme deg ut litt på egenhånd, uten en liten en på slep. Skaff deg barnevakt når du skal på date Ikke ha dårlig samvittighet for det Takk for svar TS Anonymkode: c32af...a59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå