Gjest Oppgitt Skrevet 27. januar 2005 #1 Skrevet 27. januar 2005 Jeg bestilte en DVD på www.dvdhuset.no via Mobilhandel (betalte med konto/sms) - den ble bestilt og betalt i romjulen (!) men jeg har ikek hørt noe fra dem ennå! :o Jeg har skrevet to e-poster og etterlyst min DVD til alle kontaktpersonene på deres hjemmeside, men ingen av dem svarer! Har noen her erfaringer med disse folkene??! Hva bør jeg gjøre nå?
Gjest Gjesta Skrevet 27. januar 2005 #2 Skrevet 27. januar 2005 Jeg har kun gode erfaringer med DVDhuset (og mobilhandel). Prøv å ring dem istedet for mail.
Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2005 #3 Skrevet 27. januar 2005 Jeg har kun gode erfaringer med DVDhuset (og mobilhandel). Prøv å ring dem istedet for mail. Ok. Men burde de ikke være proffe nok til å svare på en enkel mail når de tross alt har mail-adressene sine på nett? Jeg er hvertfall oppgitt over at jeg ikke har fått verken bekreftelse, DVD eller svar.
Gjest Gjesta Skrevet 28. januar 2005 #4 Skrevet 28. januar 2005 Men burde de ikke være proffe nok til å svare på en enkel mail når de tross alt har mail-adressene sine på nett? Jo, men det kan være en årsak til at de ikke har svart. Kanskje nettverket er nede, så de ikke får mottatt mail eller ordrene har gått i surr? Du får nok kjappest svar på telefonen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå