Gå til innhold

Selvbruning, type st.tropez

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Når kan man kle på seg etter man har tatt på seg selvbruningskrem?

Hvis det ligger et lag over hele kroppen og man ser ut som en skabbete neger, har man gjort noe feil da?? :o

Dritnervøs jeg... Håper det blir litt bedre enn det ser ut som... Det ser liksom kjempebrunt ut og litt ujevnt. Men hva gjør man med ryggen egentlig? det vil jo bli et stygt skille et eller annet sted...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du BLIR skabbete neger av ST! Det er bare ledefargen som du vil dusje bort i morgen. Jeg kler på meg med en gang den er tørr, men kanskje ikke de mest fancy klærne jeg har.

Du kommer til å få brune håndflater i morgen :wink:

Gjest Lilleulv
Skrevet
Du BLIR skabbete neger av ST! Det er bare ledefargen som du vil dusje bort i morgen. Jeg kler på meg med en gang den er tørr, men kanskje ikke de mest fancy klærne jeg har.

Du kommer til å få brune håndflater i morgen :wink:

åh det var bra!!

Men de henda mine ja. hadde jo helt glemt de hanskene. dette ser virkelig jævlig ut. jeg har peela og vaska utrolig mye :ler: For no styr. tviler på at jeg kommer til å orke detta særlig mye oftere enn en gang hvert skuddår :wink:

Skrevet

Det viktigste er at alle områder er dekket med selvbruner. Sist klarte jeg å glemme noen steder på armen, så har skrubbet for harde livet de siste dagene for å få det bort, for at jeg skal kjøre ny runde i helga.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg er så fornøyd :D For en idiotsikker selvbruner!! Jeg så på en måte at jeg ikke klarte å få det jevnt, men allikevel er det jo jevnt og ser helt fantastisk bra ut!! jippi!!

Skrevet

St. tropez er bra ja, kjekt at du er fornøyd! Har selv lotion, er det den du har brukt, eller skummet?

En stund siden jeg har brukt den nå, bortsett fra litt i fjeset. Men tror jeg skal freshe meg opp litt i helgen :)

Gjest Lilleulv
Skrevet
St. tropez er bra ja, kjekt at du er fornøyd! Har selv lotion, er det den du har brukt, eller skummet?

En stund siden jeg har brukt den nå, bortsett fra litt i fjeset. Men tror jeg skal freshe meg opp litt i helgen :)

har skummet jeg :)

Skrevet

Jeg har hatt både spray og skum, og selv om sprayen tørker fortere, og har mindre egenfarge (vises knapt hvis du ikke er melkehvit i utg.pkt), foretrekker jeg skummet, siden jeg da slipper å vaske badet hver gang jeg har brukt det... (alternativet er å spraye i dusjkabinettet).

Gjest Lilleulv
Skrevet
Jeg har hatt både spray og skum' date=' og selv om sprayen tørker fortere, og har mindre egenfarge (vises knapt hvis du ikke er melkehvit i utg.pkt), foretrekker jeg skummet, siden jeg da slipper å vaske badet hver gang jeg har brukt det... (alternativet er å spraye i dusjkabinettet).[/quote']

likte skummet kjempegodt!!! Men lurer på om jeg tok på litt mye...? det tok så lang tid før det tørka, og det lå liksom et brunt lag på huden.

Skrevet

Prøv med mindre neste gang...Uansett kommer det til å ligge skitten farge på huden, pga fargen på skummet (så du skal se at du har dekket alt---funker bare hvis du gidder å se)

Gjest Lilleulv
Skrevet

oki, men hva gjør man med ryggen egentlig? får en annen til å smøre seg der? :)

Skrevet

Jeg klæsjer i vei, og håper på det beste...Men er egentlig mer eller mindre brun på ryggen bestandig, av en merkelig grunn.

Så lenge du klarer å dekke alt, blir det ikke skjolder. Håndledd :wink: og hender er tricky...

Gjest Lilleulv
Skrevet
Håndledd :wink: og hender er tricky...

i know... akkurat det ble seende skikkelig ille ut. kanskje prøve å få tona det litt utover på en måte neste gang...

Skrevet

Sitronsaft skal bleke flekker, har jeg hørt, men ikke testet selv. Jeg bruker den gamle, gode skrubbemetoden.

Skrevet
Jeg klæsjer i vei' date=' og håper på det beste...[/quote']

Det er min strategi når det gjelder ryggen også :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...