sitry Skrevet 17. november 2017 #1 Skrevet 17. november 2017 Hei 😊 Er det noen som har erfaringer med å bestille Baby born-klær på Wish? Er jo så mye billigere, men passer klærne?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #2 Skrevet 17. november 2017 Varierer. Noe har passet, men det meste er litt for lite. Anonymkode: 1be75...a4f
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #3 Skrevet 17. november 2017 Vi har bestillt masse dukkeklær fra Wish, og de har passet helt fint:) Og der er det MYE penger å spare... Anonymkode: 76ee6...c65
Miss.Wildfox Skrevet 17. november 2017 #4 Skrevet 17. november 2017 https://www.p4.no/det-gode-liv/fra-virkeligheten/malin-31-bestilte-kler-pa-nettet--na-advarer-hun-andre/artikkel/687327/ Jeg anbefaler heller å kjøpe prematurtøy på eksempelvis Lindex. De har ofte kampanjer på 25% o.l. så det trenger ikke bli så dyrt. Kjøpte nettopp dette til niesen min, kostet meg 75kr med rabatt for en kjempesøt pysj i str. 44 som passet fint. Hun synes det var kjempestas med ekte babytøy og jeg trengte ikke være redd for giftstoffer eller at jeg støttet barnearbeid.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #5 Skrevet 17. november 2017 Jeg fikk en baby noen dukke i 91-92, synes det var så gøy å kjøpe babyklær i vanlige butikker, til en fjerdedel av prisen. Så jeg ville kjøpt vanlige babyklær til henne. 🤗 Anonymkode: 43b2a...0a3
sitry Skrevet 17. november 2017 Forfatter #6 Skrevet 17. november 2017 Tusen takk for tips og svar! 😊 Har sett i butikker som H&M og Cubus på babyklær, men ikke funnet noe som er "lite" nok.. men da skal jeg ta en ny runde 😊
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #7 Skrevet 17. november 2017 6 timer siden, Miss.Wildfox skrev: https://www.p4.no/det-gode-liv/fra-virkeligheten/malin-31-bestilte-kler-pa-nettet--na-advarer-hun-andre/artikkel/687327/ Jeg anbefaler heller å kjøpe prematurtøy på eksempelvis Lindex. De har ofte kampanjer på 25% o.l. så det trenger ikke bli så dyrt. Kjøpte nettopp dette til niesen min, kostet meg 75kr med rabatt for en kjempesøt pysj i str. 44 som passet fint. Hun synes det var kjempestas med ekte babytøy og jeg trengte ikke være redd for giftstoffer eller at jeg støttet barnearbeid. Det er kjemikalier i alle kjør, også fra HM og Cubus. Derfor skal det vaskes. Det er også det som står i artikkelen... Anonymkode: 9d1d0...11f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå