Gå til innhold

BabyBorn-klær på Wish, Ebay o.l.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 😊

Er det noen som har erfaringer med å bestille Baby born-klær på Wish?

Er jo så mye billigere, men passer klærne? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varierer. Noe har passet, men det meste er litt for lite.

Anonymkode: 1be75...a4f

Skrevet

Vi har bestillt masse dukkeklær fra Wish, og de har passet helt fint:)

Og der er det MYE penger å spare...

Anonymkode: 76ee6...c65

Skrevet

https://www.p4.no/det-gode-liv/fra-virkeligheten/malin-31-bestilte-kler-pa-nettet--na-advarer-hun-andre/artikkel/687327/

Jeg anbefaler heller å kjøpe prematurtøy på eksempelvis Lindex. De har ofte kampanjer på 25% o.l. så det trenger ikke bli så dyrt. Kjøpte nettopp dette til niesen min, kostet meg 75kr med rabatt for en kjempesøt pysj i str. 44 som passet fint. Hun synes det var kjempestas med ekte babytøy og jeg trengte ikke være redd for giftstoffer eller at jeg støttet barnearbeid. 

Skrevet

Jeg fikk en baby noen dukke i 91-92, synes det var så gøy å kjøpe babyklær i vanlige butikker, til en fjerdedel av prisen. Så jeg ville kjøpt vanlige babyklær til henne. 🤗

Anonymkode: 43b2a...0a3

Skrevet

Tusen takk for tips og svar! 😊

Har sett i butikker som H&M og Cubus på babyklær, men ikke funnet noe som er "lite" nok.. men da skal jeg ta en ny runde 😊

Skrevet
6 timer siden, Miss.Wildfox skrev:

https://www.p4.no/det-gode-liv/fra-virkeligheten/malin-31-bestilte-kler-pa-nettet--na-advarer-hun-andre/artikkel/687327/

Jeg anbefaler heller å kjøpe prematurtøy på eksempelvis Lindex. De har ofte kampanjer på 25% o.l. så det trenger ikke bli så dyrt. Kjøpte nettopp dette til niesen min, kostet meg 75kr med rabatt for en kjempesøt pysj i str. 44 som passet fint. Hun synes det var kjempestas med ekte babytøy og jeg trengte ikke være redd for giftstoffer eller at jeg støttet barnearbeid. 

Det er kjemikalier i alle kjør, også fra HM og Cubus. Derfor skal det vaskes. Det er også det som står i artikkelen... 

Anonymkode: 9d1d0...11f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...