Gå til innhold

Har du blitt betatt/interessert av noen her på KG?  

1. 1. Har du blitt betatt/interessert av noen her på KG?

• Ja, sånn forelsket betatt!
      9
    • Ja, sånn vennskaplig!
      16
    • Nei har du hørt noe så teit! Folk du ikke kjenner engang!
      2
    • Liker noen bedre enn andre, ikke mer enn det!
      18
    • Nei det har jeg ikke tenkt på engang!
      21

Anbefalte innlegg

Gjest Chrizzy
Skrevet

Ja, jeg mener har du noengang blitt betatt av noen her inne. Noen du ikke vet hvem er, sånn forelsket følelse? Eller sånn vennskap kjemi følelse?

Nå er det jo veldi lite mannfolk her da, men det er jo sikkert jenter som liker jenter å her. Å kanskje venner som har funnet hverandre og sånn..........

Videoannonse
Annonse
Gjest Ninakanin
Skrevet

Njaaaa noen er jo litt spennende ;)

Men det er veldig mange kjekke jenter og unge damer her inne også da, mange friske pust! Man blir liksom glad i stedet som en helthet :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Er definitivt vennskapelig betatt her inne. :Hehe:

Ingen nevnt, ingen glemt...

Forelsket klarer jeg ikke å bli via internett, må se en person face to face først. Men så har jeg kjæreste, da. :ler:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Har fått venner her, ja. Men forelska, nei det er jeg i mannen min. :hjerter: Han er medlem her, men ikke så veldig aktiv og ble det etter at jeg viste han kg.

Gjest GreenSky
Skrevet

Ja... :sjenert: Men jeg har jo møtt personen, så da er ikke h*n fremmed lenger.

Skrevet

Nei, det har jeg ikke tenkt på engang - svarte jeg.

Grunnen er kanskje at jeg kun bruker Kvinneguiden som en adspredelse fra mitt daglige liv - til å diskutere saker som fenger meg.

Enkelte ganger kan jeg lese innlegg som rører meg - folk som opplever vanskelige ting. Da har jeg selvsagt medfølelse med personen - men vennskap er noe annet for meg - venner må jeg snakke med, høre stemmen - og ikke minst se ansiktet på - se mimikken, glimtet i øynene - tror jeg, ihvertfall :wink:

Dessuten er det litt vanskelig å skulle falle for noen når man knapt vet hva kjønn folk har her inne :ler:

Skrevet

"Liker noen bedre enn andre, det er alt" svarte eg. :-)

Gjest GreenSky
Skrevet
"Liker noen bedre enn andre' date=' det er alt" svarte eg. :-)[/quote']

Åja, jeg liker deg også! :wink::sjarmor::kyss:

Gjest Valhalla
Skrevet

Noe du vil fortelle chrizzy, får sende en pm til han/hun da vet du :ler:

Gjest Chrizzy
Skrevet
Noe du vil fortelle chrizzy' date=' får sende en pm til han/hun da vet du :ler:[/quote']

:oops: Avslørt :hjerter: Neida det er jo ikke sånn da, bare lurte jeg :ler: Tanken slo meg bare :idesmil:

Skrevet

Jupp, det har jeg. Blitt veldig fascinert, og hadde det vært menn så måtte jeg nok nesten svart forelsket, men siden det er jenter så ble det vennskapelig

:ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg må si at Valhalla virker som en virkelig flott type.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Valhalla gratulerer akkurat 3000 innlegg :)

Skrevet

Trøffel.............need i say more :roll:

*sukk* :hjerte:

Gjest LoisLane
Skrevet

Etter å ha fulgt med en stund, er det klart at det er enkelte personer man tenker at "h*n kunne ha blitt en god venn IRL".

Liker noen bedre enn andre, ja. Men betatt? Nei.

Gjest Anonymous
Skrevet

Dette er da ikke det virkelige liv....du skal være bra sprø om du forelsker deg i en pc...

trodde slikt skjedde med 13åringer som er på ulovlige sider da foreldra er borte..

Gjest GreenSky
Skrevet
Dette er da ikke det virkelige liv....du skal være bra sprø om du forelsker deg i en pc...

trodde slikt skjedde med 13åringer som er på ulovlige sider da foreldra er borte..

*med forklarende stemme* Først finner en ut at en har en del til felles. Så chatter en kanskje litt på msn/ser bilder. Også... Treffes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...