Gå til innhold

Leter etter 70-talls boblejakke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leter etter en lett boblejakke som er blå med tverrstriper foran, noe sånt som denne: bX_i1Td18KBYUtXzz55W_Q7C_hEL3TWBicjyVBEC

Klarer ikke finne andre bilder akkurat nå, men forekommer meg at Ylvis-Bård også hadde en lignende jakke på en av "herligste"-episodene deres. Jeg hadde en lignende jakke på 70-tallet og var det ikke mange slike jakker da? Hva skal jeg søke på for å finne dem? Finner ingenting...

Anonymkode: 808dd...eb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får tråle bruktmarkeder. Jeg har flere jakker og vester som min brukte på syttitallet. De ser nye ut enda. :) 

Skrevet

Jeg synes at den jakkemodellen ligner på Catalinajakke. Men de var ikke i boblestoff men ganske tynne.

Anonymkode: 68657...6e1

Skrevet
2 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg synes at den jakkemodellen ligner på Catalinajakke. Men de var ikke i boblestoff men ganske tynne.

Det var ikke en Catalinajakke. Mer sånn kvalitet som en tynn boblejakke, altså en vattert jakke. TS

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det var ikke en Catalinajakke. Mer sånn kvalitet som en tynn boblejakke, altså en vattert jakke. TS

Jada. Jeg mente på snittet, fasongen.

Skrevet

Du kan jo forsøke å etterlyse en slik på finn og lignende steder?

Anonymkode: 625c4...3a9

Skrevet

Jeg vet at carlings har noen jakker i denne stilen men du har nok bedre sjanse på Fretex el. bruktmarkeder. 

Originale jakker i denne stilen begynner jo å bli svært gamle. 

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå er det lite bruktbutikker her jeg bor, så jeg tenkte om disse jakkene heter noe og om det går an å sjekke utenlandske nettbutikker eller noe...eller er de et norsk fenomen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...