Gå til innhold

Asiatisk vs nordisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Han jeg dater tenner veldig på damer med asiatisk utseende, mens jeg har et nordisk utseende. Er det håp for oss? eksene hans har vært alt fra asiatisk til blondiner og brunetter...

Anonymkode: bbaab...83b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg tenner mest på sør amerikanske men har et godt forhold med min norske kjæreste. 
Men hvorfor i all verden han har fortalt deg om at han tenner på noe langt unna deg skjønner jeg ikke hvorfor han har fortalt deg om.... 

Anonymkode: fb5c8...339

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror at noen menn tenner på asiatiske kvinner fordi de er mye mer feminine og familie orientert.?  Mange av dem er jo også pene...

Anonymkode: 077f7...3b4

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror at noen menn tenner på asiatiske kvinner fordi de er mye mer feminine og familie orientert.?  Mange av dem er jo også pene...

Anonymkode: 077f7...3b4

Mange menn kan nok tenke at asiatiske kvinner er mer familie-/husorientert - lage mat og rydde og vaske i hjemmet. Norske kvinner liker jo ikke det så godt. 

Anonymkode: 03815...d2a

Skrevet

Hmm, jeg er asiatisk jente.. Jeg vet at 3 av mine ekser har vært sammen med andre norske jenter etter meg. Så ja, ts, jeg tror absolutt det er håp. Og det er ikke "rasen" din han forelsker seg i... Det er personligheten din. Tror du er flott jeg :)

Anonymkode: a1572...aaf

Skrevet

Jeg lengter etter en gresk evt spansk søt gutt som smiler mye, de har ofte et blidt åpent ansikt! Guttene er finere "der nede" enn her i nord synes jeg! Og de er blidere, mere imøtekommende og uttrykksfulle.

Anonymkode: eedd8...b11

Skrevet
På 17.11.2017 den 15.59, AnonymBruker skrev:

Mange menn kan nok tenke at asiatiske kvinner er mer familie-/husorientert - lage mat og rydde og vaske i hjemmet. Norske kvinner liker jo ikke det så godt. 

Anonymkode: 03815...d2a

Har du tenkt på at om alle kvinner ikke var undertrykt i verden så hadde sannsynligvis fåtallet likt å rydde og vaske? Her inne virker det som om at mange menn får skikkelig ståpikk av en skikkelig kua og undertrykt kvinne som er lenka til kjøkkenbenken, og det er vel aller best om man kan slå henne også ikkesant, men heldigvis er de fleste menn i Norge i dag ikke slik :) Kvinner har ikke et gen som gjør vasking moro skjønner du. 

Anonymkode: 4d508...424

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lengter etter en gresk evt spansk søt gutt som smiler mye, de har ofte et blidt åpent ansikt! Guttene er finere "der nede" enn her i nord synes jeg! Og de er blidere, mere imøtekommende og uttrykksfulle.

Anonymkode: eedd8...b11

Åh ja. De har sjarm ja😃

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...