Gå til innhold

Hvordan møter man en mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På studie jeg går er det for det første ikke mange gutter, og for det andre er de for unge for meg. Jeg er 25. Ønsker egentlig ikke prøve nettdating, i alle fall ikke nå. Har et veldig lite nettverk, så møter ikke nye mennesker der. Ikke er jeg glad i å dra på byen eller feste noe særlig heller. 

Jeg kan jo ikke møte noen om jeg bare sitter hjemme for meg selv, og gjør meg vel egentlig litt vanskelig mtp at jeg har et så lite nettverk og i tillegg ikke drar ut eller ønsker nettdating... Men hvor og hvordan skal jeg gå frem for å få kontakt med menn på andre måter? Synes det er kjempe skummelt og aner ikke hvordan jeg skal gjøre det. Hva gjør dere, eller hvor møtte dere deres kjæreste? 

Anonymkode: 690e8...2dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å øke nettverket ditt? Så slår du to fluer i en smekk, får større nettverk og øker sjansen for å møte en mann?

Er kanskje noen ordninger på studiet ditt?

Anonymkode: 39435...364

Skrevet

Drømmemannen kommer når du minst venter det

Skrevet

Nettdating er ikke så ille. Mange som er ferdig med å feste osv som f eks treffer potensielle dates og kjærester fra sofakroken på Tinder. Utover det så MÅ du jo ikke dra på byen for å treffe noen, det beste er å bli aktiv i en aktivitet, sport , forening eller lignende som du har interesse for , for man connecter jo best med en man har felles interesser med, og forhold trenger mer til felles enn å ha samme musikksmak og like hverandres utseende. En felles hobby, en felles ideologi man brenner for (politisk forening eller dyrevern f eks) eller felles sport man kan gjøre sammen for eksempel. 
Klatrekurs, dansekurs, turgruppe, foredrag og forelesninger om temaer du interesserer deg for, politisk gruppe osv :)

Anonymkode: 814cf...889

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å øke nettverket ditt? Så slår du to fluer i en smekk, får større nettverk og øker sjansen for å møte en mann?

Er kanskje noen ordninger på studiet ditt?

Anonymkode: 39435...364

De fleste ordningene med studentsamfunnet er fester osv. Men de har nok andre ting også, så jeg skal prøve å se om det er noe interessant for meg der. Men så er det det å komme i kontakt med folk der da.. Synes det er vanskelig, om det så er gutter eller jenter.

31 minutter siden, WubWub skrev:

Drømmemannen kommer når du minst venter det

Ja det er jo sant som du sier. Men veldig kjedelig nå som jeg er så singel og lei av å være alene:fnise:. Får vel bare komme meg ut og være med på litt flere ting, prøve å komme i kontakt med folk.

Skrevet

Dra på konserter, det pleier jeg ofte å gjøre! Jeg har møtt mange kjekke gutter med min smak og interesse på konserter. Er selv nesten aldri ut på byen (med unntak av å ta en øl på en pub med en vennine), fester eller nettdating, men konserter og debatter osv drar jeg på😃

J 21 

Anonymkode: 91498...68b

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dra på konserter, det pleier jeg ofte å gjøre! Jeg har møtt mange kjekke gutter med min smak og interesse på konserter. Er selv nesten aldri ut på byen (med unntak av å ta en øl på en pub med en vennine), fester eller nettdating, men konserter og debatter osv drar jeg på😃

J 21 

Anonymkode: 91498...68b

Drar du alene på konsertene da? Hvordan kommer du da i snakk med folk? Har vært mye på konsert, men har da alltid dratt med noen og det gjør vel de fleste. Kan ikke huske at jeg noen gang har kommet godt i kontakt med folk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...