AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #1 Skrevet 16. november 2017 ..Når vi har samtaler på face osv, så bare PLUTSELIG slutter han å svare midt i en samtale. Det kan være en veldig flørtete samtale/seksuell samtale som kanskje han har starta, og samtalen går veldig hett for seg. Så bare plutselig slutter han å svare etter en liten stund, gjerne også etter han har sendt et spørsmål eller noe. Så er han pålogget lenge etter det. Så prater vi kanskje ikke igjen før neste dag. Det har skjedd så mange ganger nå, og jeg har ikke villet spørre om hvorfor. Men det er sykt irriterende, spesielt når vi flørter masse, så gidder han plutselig ikke svare lenger på den samtalen. Er det utrolig teit om jeg spør hvorfor han gjør det? Anonymkode: d77f1...6d8
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #2 Skrevet 16. november 2017 Selvfølgelig er det ikke teit å spørre om det. Anonymkode: 672b1...20b
Gjest yeans Skrevet 16. november 2017 #3 Skrevet 16. november 2017 Hallo.... Han tar jo en blowoff. Dere får prate om mer seriøse saker så får du se om han fortsatt forsvinner.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #5 Skrevet 17. november 2017 Blowoff? Føler meg teit som må spørre hva det er men 😂 Vi snakker jo om seriøse ting og, det skjer det samme da også. Ts Anonymkode: d77f1...6d8 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #6 Skrevet 17. november 2017 Hvorfor føler du deg teit for å spørre? Det er jo bare å spørre han hvorfor han brå forsvinner når dere er midt i en samtale, uten å si noe. Anonymkode: 672b1...20b
bopera Skrevet 17. november 2017 #7 Skrevet 17. november 2017 Jeg opplevde det nå og da i begynnelsen med min mann...fikk svaret på hvorfor; han gamet, og plutselig ble det litt mer krevende i spillet, og han holdt kontakt med lagkameratene på bl.a. Messenger, så derfor stod han som aktiv. Etterhvert som vi datet og ble mer seriøse, så sluttet både den hyppige gamingen og denne plutselige stillheten. Kanskje er det en liknende forklaring for deg, kanskje han blir lei av å chatte, hvem vet? Men jeg spurte ham rett ut, fordi jeg mener det er litt frekt å bare forlate en samtale på den måten, og hvis noen ikke tåler at man spør om slikt, så kan man lure på hva annet de ikke tåler. Jeg syns du bare skal spørre, på en helt vanlig og uformell måte, når anledningen byr seg.
Mr. Kilmister Skrevet 17. november 2017 #8 Skrevet 17. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: ..Når vi har samtaler på face osv, så bare PLUTSELIG slutter han å svare midt i en samtale. Det kan være en veldig flørtete samtale/seksuell samtale som kanskje han har starta, og samtalen går veldig hett for seg. Så bare plutselig slutter han å svare etter en liten stund, gjerne også etter han har sendt et spørsmål eller noe. Så er han pålogget lenge etter det. Så prater vi kanskje ikke igjen før neste dag. Det har skjedd så mange ganger nå, og jeg har ikke villet spørre om hvorfor. Men det er sykt irriterende, spesielt når vi flørter masse, så gidder han plutselig ikke svare lenger på den samtalen. Er det utrolig teit om jeg spør hvorfor han gjør det? Anonymkode: d77f1...6d8 Stakkars deg. Jeg hadde klikka!
Gjest yeans Skrevet 17. november 2017 #9 Skrevet 17. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Blowoff? Føler meg teit som må spørre hva det er men 😂 Vi snakker jo om seriøse ting og, det skjer det samme da også. Ts Anonymkode: d77f1...6d8 Runker whatever... Han virker ganske useriøs faktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå