AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #21 Skrevet 17. april 2021 AnonymBruker skrev (På 16.11.2017 den 23.37): Ingen bivirkninger av ren melatonin her heller. Circadin (melatonin depot) ga meg derimot noen voldsomme mareritt. Anonymkode: 25906...7a7 Det fikk jeg også! Det rare var at de handlet om så trivielle og hverdagslige ting! Som at jeg hadde glemt å sende barnet mitt på skolen til riktig tid, eller at vi hadde glemt å kjøpe bursdagsgave til et selskap og sånne ting. Det ble masse stress og når jeg våkna opp følte jeg meg skikkelig sliten og lite uthvilt 😂 Var helt tydelig en sammenheng, for jeg hadde dem bare når jeg tok circadin, måtte bare slutte. Anonymkode: 9fad8...fb2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #22 Skrevet 17. april 2021 Rein Melatonin fungerte greitt her. Har kun trengt det i korte perioder med intens dritt. Vart litt daff første timane om morningen. Anonymkode: 923a5...743
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #23 Skrevet 17. april 2021 Får intense drømmer/mareritt og blir helt knusktørr i munnen av Circadin og "vanlig" melatonin. Bruker flytende melatonin nå (med relativt grei effekt) og er ganske nøye med tannhygiene og å ha vann tilgjengelig på nattbordet. Anonymkode: 84df9...030
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå