AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #1 Skrevet 16. november 2017 Jeg går på en veldig bra sykepleieskol,e og studenter fra min skole har en forventning som spesielt flinke pga. ryktet. Det er derfor jeg føler et stort press Nå har jeg jobbet litt på sykehjem, og påtatt meg noen vakter her og der når jeg har tid til det. Jeg får ingen tilbakemeldinger på arbeidsplassen min, men jeg merker at de aller fleste pasientene liker å ha meg rundt dem. Jeg er dermed litt usikker til tider under stell med pasienter som trenger stell i sengen for eksempel. Jeg er veldig glad i å ta vare på andre mennesker og jeg vil så gjerne gjøre det bra. Blir skremt av historier om folk som stryker fordi de har dårlig kjemi med veiledere eller ansatte på praksisplassen. Jeg har f.eks en følelse på at en av mine lærere ikke liker meg så godt (selv om jeg møter alltid opp osv. men jeg er ganske sjenert i timer...) Jeg lurer på hva som er gyldige grunner til å stryke det første året? Hvordan er praksis egentlig lagt opp? Anonymkode: 4104a...f30
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #2 Skrevet 16. november 2017 Nå ble det litt skrivefeil her og dårlige formuleringer siden jeg skriver på mobilen. TS Anonymkode: 4104a...f30
Minitroll Skrevet 16. november 2017 #3 Skrevet 16. november 2017 Du skal vel kunne ha litt ansvar for en eller to pasienter. Skrive datasamling og pleieplan for en pasient. Så skal du lære litt om div. prøvetaking, stell/ levende og sikkert død, ernæring, diverse sykepleie-oppgaver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå