AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #1 Skrevet 16. november 2017 Jeg har aldri blitt forelsket i noen det passet med. Han første var veldig mye eldre enn meg og slet med rus, mange år siden. Han neste var en player, det ble fort turnoff. Han neste ble det nesten noe med, men vi dro ut og han måtte flytte langt vekk. Vi mistet følelsene begge to men er venner, han har nylig fått seg dame. Så ble jeg forelsket i en som jeg følte det var for godt til å være sant at var intressert på ordentlig. Hele greia er egentlig bare dødfødt. Pga avstanden og alt sammen. Nå virker det som han skal flytte enda lengre vekk og jeg mistenker at han er i ferd med å bli sammen med ei der. Jeg angrer bare på at jeg ikke lot han bli kjent når jeg kunne. At det er en annen som får oppleve kjærligheten hans. Men jeg VET jo ikke om det er det at han har noe på gang heller.. Men jeg får ikke ut av hodet at den jeg liker alltid vil ha en kjæreste allerede eller dater noen når jeg liker han. Hvordan kan jeg egentlig bli lykkelig forelsket? Anonymkode: 5a7a7...9d8
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #2 Skrevet 16. november 2017 Sånn er det med oss alle! Kjærligheten hadde ikke vært veldig spesiell om alle alltid fikk de de ville ha og klikket perfekt med hvem som helst! Det kommer med tiden kjære deg så ikke gi opp Anonymkode: 7cf02...d32 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #3 Skrevet 16. november 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånn er det med oss alle! Kjærligheten hadde ikke vært veldig spesiell om alle alltid fikk de de ville ha og klikket perfekt med hvem som helst! Det kommer med tiden kjære deg så ikke gi opp Anonymkode: 7cf02...d32 Jeg vet da om folk som har fått den de ville ha. Men jeg forelsker meg så og si aldri. Det setter seg hard de gangene jeg har blitt det! Jeg bare vet at det ikke blir oss, men det er likevel et lite håp men jeg lot være med han her, fordi jeg aldri føler meg god nok. Det var et par ting som føltes i veien.. Men jeg tror han er en god mann. Men føler liksom ikke heller jeg kan si til han hva jeg føler så lang tid etter :// Anonymkode: 5a7a7...9d8
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #4 Skrevet 16. november 2017 Jeg har aldri fått den jeg virkelig vil ha. Nå skjer det for 2 gang i mitt liv og jeg begynner å innse at jeg blir singel resten av livet. Nå den siste gangen har det vært ufattelig hardt å innse at jeg aldri har hatt noen reell sjanse. Og da hjelper det ikke at jeg vet han er den jeg har lett etter hele livet. Anonymkode: 4fde0...931
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #5 Skrevet 16. november 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet da om folk som har fått den de ville ha. Men jeg forelsker meg så og si aldri. Det setter seg hard de gangene jeg har blitt det! Jeg bare vet at det ikke blir oss, men det er likevel et lite håp men jeg lot være med han her, fordi jeg aldri føler meg god nok. Det var et par ting som føltes i veien.. Men jeg tror han er en god mann. Men føler liksom ikke heller jeg kan si til han hva jeg føler så lang tid etter :// Anonymkode: 5a7a7...9d8 Ja, men for de fleste så klaffer det ikke på første eller andre eller tredje eller fjerde forsøk! Om du går inn med innstillingen om at du vet det ikke blir dere så vil det jo hvertfall ikke bli det. Jobb med selvtillitten din om du ikke føler deg god nok - og joda, det er aldri for sent å si hva du føler eller ønsker 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri fått den jeg virkelig vil ha. Nå skjer det for 2 gang i mitt liv og jeg begynner å innse at jeg blir singel resten av livet. Nå den siste gangen har det vært ufattelig hardt å innse at jeg aldri har hatt noen reell sjanse. Og da hjelper det ikke at jeg vet han er den jeg har lett etter hele livet. Anonymkode: 4fde0...931 2 gang i ditt liv? Singel resten av livet?! Folk må gjennom både 5 og 10 Heartbreaks, og 20 og 30 avvisninger før de finner en alt funker med. Livet er langt, og du har god tid igjen på å lete! Mange finner ikke sin sjelevenn før de er i 40 årene, andre i 50 årene, noen heldige i 20 og 30 årene. Anonymkode: 7cf02...d32 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #6 Skrevet 17. november 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, men for de fleste så klaffer det ikke på første eller andre eller tredje eller fjerde forsøk! Om du går inn med innstillingen om at du vet det ikke blir dere så vil det jo hvertfall ikke bli det. Jobb med selvtillitten din om du ikke føler deg god nok - og joda, det er aldri for sent å si hva du føler eller ønsker 2 gang i ditt liv? Singel resten av livet?! Folk må gjennom både 5 og 10 Heartbreaks, og 20 og 30 avvisninger før de finner en alt funker med. Livet er langt, og du har god tid igjen på å lete! Mange finner ikke sin sjelevenn før de er i 40 årene, andre i 50 årene, noen heldige i 20 og 30 årene. Anonymkode: 7cf02...d32 Hadde jeg måtte gjennom 30 heartbreaks tror jeg at jeg hadde gitt opp for lengst. Anonymkode: 5a7a7...9d8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå