AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #1 Skrevet 16. november 2017 når en gutt begynner å fingre rumpehullet ditt betyr det at de prøver å gjøre deg klar for analsex? selv om det er et ons? har opplevd det at han ikke spurte om jeg ville men etter litt rumpehull fingring så prøvde han og stappe pikken inn der. det gikk ikke Anonymkode: ea536...fe2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #2 Skrevet 16. november 2017 Jeg pleier å gjøre det for å se om hu er keen på det. Hvis hun lar meg så tar jeg det som et grønt lys Anonymkode: ea536...fe2 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #3 Skrevet 16. november 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg pleier å gjøre det for å se om hu er keen på det. Hvis hun lar meg så tar jeg det som et grønt lys Anonymkode: ea536...fe2 Det er det dummest jeg har hørt!! Det må jo være kommunikasjon under sex ikke bare antydninger Anonymkode: ea536...fe2 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #4 Skrevet 17. november 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: når en gutt begynner å fingre rumpehullet ditt betyr det at de prøver å gjøre deg klar for analsex? selv om det er et ons? har opplevd det at han ikke spurte om jeg ville men etter litt rumpehull fingring så prøvde han og stappe pikken inn der. det gikk ikke Anonymkode: ea536...fe2 Noen ganger ja, andre ganger ikke. Finnes vel ikke noe entydig svar på dette, gutter er forskjellige! Og som jente så har du jo også selv et ansvar for å kommunisere tydelig hva du har lyst til og ikke. Selv om han ikke spør. Anonymkode: df4ab...024
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #5 Skrevet 17. november 2017 Hvorfor svarer du deg selv ts? Anonymkode: c90c2...d4d 8
Linaa Skrevet 17. november 2017 #6 Skrevet 17. november 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor svarer du deg selv ts? Anonymkode: c90c2...d4d hahahha jeg fikk meg en god latter her! noen som ikke har forstått KG enda Eller bruken av anonym-brukeren 4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #7 Skrevet 17. november 2017 Noen gjør det fordi det kan være digg å bli fingret der. Anonymkode: f3ea7...dbc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå