Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener folk om denne gruppa? Noen som er medlem? meldte meg inn for en stund siden, mange rare folk der gitt og syke meninger:

- Blir ungen din allergisk? Ja da får h*n værsågod å proppe seg full med medisiner, ikke en gang tenk på å omplassere hunden.

- Biter hunden eller er aggressiv? Ja da er det eier/menneskers feil, UANSETT!

- Å ha en blandingshund er fyfy, du skal minst ha brukt 15000 på en RENraset hund.

- Å spørre om anbefalinger der er nyttesløst, du får en haug med sure kommentarer om at du burde heller skaffe deg en lekehund, eller alle anbefaler "sin" rase.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Omtrent som på kg 😁

Anonymkode: bf773...047

• Liker 8
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Omtrent som på kg 😁

Anonymkode: bf773...047

Jeg har ignorert hele kjæledyrkategorien på grunn av dette. 

Anonymkode: b0782...8bb

• Liker 1
Skrevet

Hundeoppdragelse og politikk, to ting som ofte får ut det verste i folk :P 

Anonymkode: 1256d...a19

• Liker 4
Skrevet
7 minutes ago, AnonymBruker said:

Hundeoppdragelse og politikk, to ting som ofte får ut det verste i folk :P 

Anonymkode: 1256d...a19

hah det er sant!

Skrevet

Har vært mange sutretråder der i det siste om hvor forferdelig det er å kjøpe en blandingshund.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ignorert hele kjæledyrkategorien på grunn av dette. 

Anonymkode: b0782...8bb

Samme her. Trodde det var koselig inne der siden det handlet om dyr, men for er galehus. 

Anonymkode: 48eeb...021

• 2 måneder senere...
Skrevet

Han som er hovedadministrator der er hvertfall helt tragisk. Han hadde stand på dogs4all. Var seriøst nesten ingen innom. Han tror han skal bli kjendis og tjene penger på gruppen.

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Er medlem av gruppen. Har valgt å ikke følge den lenger. Blir så sint av alle de håpløse kommentarene. Folk angriper jo hverandre for hver minste ting!:( Uansett hva du skriver der, så blir det vridd til å være negativt... Skal ikke ha noen komplekser eller problemer med selvtilliten om man har tenkt til å poste noe der iallefall 😂 Forberede seg på totalslakt! 

Anonymkode: af73c...9e8

Gjest Bøff Eløff
Skrevet

Slik er det til dels her inne også om man spør om råd om hundeoppdragelse. Hundeeiere framstår som klin gærne. 

AnonymBruker
Skrevet

Diskusjonen (eller krangelen) om blanding vs renrase dukker opp på nytt nesten hver helg. Samme med bur - ikke bur. Verden er ofte veldig svart -hvit der inne.

Jeg meldte meg inn i gruppa for å lære noe nytt og dele erfaringer. I ettertid har dette blitt en gruppe jeg er med i mest for underholdningens del, som Hønehjørnet.

Det eneste positive er mange fine bilder som postes, samt et vettugt innlegg i ny og ne.

Anonymkode: d81a2...bfa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...