Gå til innhold

Bryllupsreise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor skal dere på bryllupsreise?

Vi driver å tenker og leser og drømmer, men det er så mange steder og så mange opplevelser vi har lyst til å få med oss, klarer ikke helt å bestemme oss.

Det skal liksom være den ulitmate romantiske ferien, kanskje den siste store før en får barn...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi vet ikke om vi kommer til å ha råd til å reise, men drømme det gjør vi.

Jeg kunne enten tenkt meg Afrika hvor jeg vil kombinere storby, strandliv og safari eller Asia hvor jeg og vil kombinere storby og strandliv. Turen til Betty med Kuala Lumpur, Singapore og Borneo ser jo helt fantastisk ut.

Et ting man må tenke på er jo når man drar i forhold til regntid og slikt.

Skrevet

Vi har tenkt oss til USA. Vi har begge hatt lyst i lang tid, så vi tar en uke på et romantisk hotell med sol og bad, og så tar vi en uke i Disneyland og Universal Studios. Jeg gleder meg som en unge! :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi har snakket om tur til Tyskland.. men vet vi begge ønsker og kunne dra til Island en gang i livet...

Skrevet

Et ting man må tenke på er jo når man drar i forhold til regntid og slikt.

Ja, akkurat det er jo ganske viktig. Vi har snakket om safari mm i Afrika, men juni er nok ikke beste tiden å reise dit.

Tror Karibien er bedre i de tider..?

Skrevet

Ja, akkurat det er jo ganske viktig. Vi har snakket om safari mm i Afrika, men juni er nok ikke beste tiden å reise dit.

Tror Karibien er bedre i de tider..?

Vi utsetter bryllupsreisen til november ettersom det er vinter i Australia når vi gifter oss.

Skrevet

Det tror jeg kommer veldig an på hvor i Afrika du vil Tigi. Vet blant annet at Tanzania er anbefalt fra juni til oktober...

Hvis du vil finne ut mer om anbefalte sesonger så anbefaler jeg Lonely Planet sine sider.

Skrevet
Vi har tenkt oss til USA. Vi har begge hatt lyst i lang tid' date=' så vi tar en uke på et romantisk hotell med sol og bad, og så tar vi en uke i Disneyland og Universal Studios. Jeg gleder meg som en unge! :-)[/quote']

Florida anbefales på det sterkeste. Vi dro dit i slutten av november på bryllupsreise. Hadde det utrolig koselig og romantisk. Var der i 2 uker.

Mitt tips er; lei bil og dra nedover mot Key West også. Veldig bra!!! Og husk å dra innom The Cheezecake Facotry og spise Ostekake fra himmelen!!! :enig_animasjon :enig_animasjon

ååååå, vil tilbake!!!

Skrevet
Det tror jeg kommer veldig an på hvor i Afrika du vil Tigi. Vet blant annet at Tanzania er anbefalt fra juni til oktober...

Hvis du vil finne ut mer om anbefalte sesonger så anbefaler jeg Lonely Planet sine sider.

Takk Tomias. Jeg hadde fått for meg at jan/feb var absolutt best i i Tanzania/Kenya området, men ser her at juni-sept er like bra.

Afrikansk vinter er sikkert greit :wink:

Skrevet

Vi ha bestilt ti dager på Malta på kjempefint hotell. Det tror jeg blir stas! Kan bli fin kombinasjon av strand og litt ting å se på.

Skrevet

Vi skal to uker til Dubai, på luksushotell. Kombinere byliv med strandliv. Vi har ikke helt bestemt oss om vi skal bruke halve tiden på Mauritius.

Skrevet

Vi skal 12 dager til Maldivene.

Gleder meg masse! Skal bare kose oss, snorkle og nyte hverandre på en paradisøy!

Gjest Betty Boop
Skrevet

Vi skal 3 dager til Kuala Lumpur, 3 dager til Saigon (Ho Chi Minh) og 2 uker til Borneo.... *drømme*

Skrevet
Florida anbefales på det sterkeste. Vi dro dit i slutten av november på bryllupsreise. Hadde det utrolig koselig og romantisk. Var der i 2 uker.

Mitt tips er; lei bil og dra nedover mot Key West også. Veldig bra!!! Og husk å dra innom The Cheezecake Facotry og spise Ostekake fra himmelen!!! :enig_animasjon :enig_animasjon

ååååå, vil tilbake!!!

YES!! Kan skrive under på alt!! Var også der i slutten av november (i tillegg til i februar!) og vil tilbake! Miami er min favoritt... *drømme*

Men bryllupsreisen går til Paris, som jeg alltid har drømt om å reise på bryllupsreise til... Har vært der før og vet at byen er romantisk! :hjerte:

Så satser vi på ny tur til Florida til vinteren, tenker jeg... :sjarmor:

Skrevet

Jeg har også lyst til å dra på safari. :)

Vi ser på litt forskjellig. Safari, cruise, andre eksotiske ting.

Coria: Gled deg til Malta. Var der i sommer, det er et fint land.

Catzy

Skrevet

Har bare såååå lyst på en bryllupsreise... Men det mangler litt penger... Tenker vi sparer og drar til Roma i høst!!! :-) Er det noen som setter bryllupsreise på ønskelisten????

Gjest Soon Mrs S
Skrevet
Har bare såååå lyst på en bryllupsreise... Men det mangler litt penger... Tenker vi sparer og drar til Roma i høst!!! :-) Er det noen som setter bryllupsreise på ønskelisten????

Vi skal ønske oss peng til reise, så på en måte setter vi reise på ønskelista :-)

Skrevet

Åh, brullupsreise kunne jeg hatt flere steder i verden gitt :-)

Men valget vårt har nå fallt på 2 ukers cruise i Karibien (først østlige så vestlige karibien) med RCCL. Har bestillt utvendig lugar med balkong.

Siden cruiset går fra Cape Canaveral i Florida, tar vi også noen dager i Florida med leiebil etter cruiset er avsluttet. (bli kvitt sjøbena før vi reiser hjemm igjen :ler: )

Skrevet

Vi vurderer å ønske oss reisegavekort til bryllupet, men har ikke helt bestemt oss.

Gjest Soon Mrs S
Skrevet
Åh, brullupsreise kunne jeg hatt flere steder i verden gitt :-)

Men valget vårt har nå fallt på 2 ukers cruise i Karibien (først østlige så vestlige karibien) med RCCL. Har bestillt utvendig lugar med balkong.

Siden cruiset går fra Cape Canaveral i Florida, tar vi også noen dager i Florida med leiebil etter cruiset er avsluttet. (bli kvitt sjøbena før vi reiser hjemm igjen :ler: )

Vurderer cruise i karibien vi også med RCCL, men kanskje fra london. Vi skal til reise byrået kommende uke for å høre om tilbud og slikt. Hvor har dere bestilt da om jeg kan spørre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...