Gå til innhold

Spurte om jeg har lagt på meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette normalt? 

Han jeg har datet noen få måneder spurte sist jeg så meg om jeg hadde lagt på meg. Jeg satt da han sa det så han spurte om jeg kunne reise meg opp så han kunne se.. Da jeg reiste meg så sa han ikke noe.

I tillegg har jeg ikke lagt på meg, men faktisk gått ned fem kg siden vi ble kjent, men dette gadd jeg ikke å si.

Anonymkode: f4a4a...0bb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke normalt.
Hva skal du med en mann uten manerer?

Anonymkode: 2bcfc...f6a

• Liker 13
Skrevet

Jeg hadde reist meg opp og gått :sjokkert: 

Hvis han videre prøvde på kontakt, så hadde han  fått hørre det for si det slik.. 

• Liker 7
Skrevet

Når du i tillegg har gått ned, gjett hvordan han kommer til å behandle deg om dere blir sammen? Den mannen visste nok godt at du hadde gått ned. 

• Liker 14
Skrevet

Nei, dette er absolutt ikke normalt. Høres ut som han mangler sosiale antenner totalt. Man må jo ha bodd under en stein hele livet hvis man ikke har fått med seg at å kommentere andres vekt er et minefelt. Det er noe som er veldig sårt og sensitivt for mange, og det er regnet som svært frekt å bringe det temaet på banen.

Enten er han så sosialt begrenset at han ikke forstår at det er ufint å spørre om, eller så bryr han seg ikke om han er frekk eller du blir lei deg. Ingen av delene er vel noe å juble for. 

Anonymkode: 27fee...023

• Liker 7
Skrevet
4 minutter siden, Evilposelos skrev:

Når du i tillegg har gått ned, gjett hvordan han kommer til å behandle deg om dere blir sammen? Den mannen visste nok godt at du hadde gått ned. 

Men hvis han visste at jeg har gått ned, hvorfor sa han noe slikt da? Følte meg ikke akkurat vel.

Ts.

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Det er mangel på sosiale antenner. Ingen normale sier sånne ting.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvis han visste at jeg har gått ned, hvorfor sa han noe slikt da? Følte meg ikke akkurat vel.

Ts.

Kanskje for å tråkke på deg, for å finne ut hvor mye du finner deg i samt å bryte deg ned psykisk som et ledd i å få makt over deg.

Anonymkode: 2bcfc...f6a

• Liker 11
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts.

For å ydmyke deg, han vil ha kontroll. Han skulle ikke sagt det i det hele tatt, ikke en gang selv om du hadde lagt på deg.

• Liker 8
Skrevet

Han hørtes ikke særlig oppegående ut som stiller et slikt spørsmål.

Men på den andre siden, kan det tenkes at han sa det for at du skulle bli sint og dumpe han?

Skrevet

Nei det er ikke normal, eller høflig. Be deg reise seg så han kan se?! 

• Liker 2
Skrevet

Potensiell psykopat. Og du virker jo ganske usikker som gjorde det han ber om, og spør om det er normalt. Psykopater ser seg ut usikre mennesker som de kan manipulere og trykke ned.

Anonymkode: 309bb...e69

• Liker 4
Skrevet

Han er vel bare en fyr som har lest litt på nett om "negging" og forsøker å trykke deg litt ned for å endre maktbalansen.

Anonymkode: df82b...e52

• Liker 1
Skrevet

Usj. Minner meg om en fyr jeg datet. Jeg satt på fanget hans, hadde på meg trang bukse, og da han kjærtegnet meg oppover hoftene og over bukselinningen, sa han at han kjente at jeg hadde litt ekstra der, ja. Ikke at det var noen bra kommentar samme søren, men jeg var over 30 år gammel og BMI-en min var nede på 18. Så hold kjeft.

Anonymkode: 058b1...4bb

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Usj. Minner meg om en fyr jeg datet. Jeg satt på fanget hans, hadde på meg trang bukse, og da han kjærtegnet meg oppover hoftene og over bukselinningen, sa han at han kjente at jeg hadde litt ekstra der, ja. Ikke at det var noen bra kommentar samme søren, men jeg var over 30 år gammel og BMI-en min var nede på 18. Så hold kjeft.

Bmi'en min er nå nede på 18, men jeg har ekstra rundt hoftene og magen likevel. Min mann sier jeg fint kan legge på meg 10kg, jeg veier ned mot 50kg og det er undervekt for meg. Jeg har derimot ingen problemer med spørsmål om vekt, det er jo bare å ta til motmæle og ikke være så enkel å manipulere. 😌 Visse menn går etter svake kvinner. 

Anonymkode: c914e...9db

Skrevet

Manipulasjonsteknikk. Vanlig blant menn.

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bmi'en min er nå nede på 18, men jeg har ekstra rundt hoftene og magen likevel. Min mann sier jeg fint kan legge på meg 10kg, jeg veier ned mot 50kg og det er undervekt for meg. Jeg har derimot ingen problemer med spørsmål om vekt, det er jo bare å ta til motmæle og ikke være så enkel å manipulere. 😌 Visse menn går etter svake kvinner. 

Anonymkode: c914e...9db

Vil understreke at jeg ikke tok det han noe tungt. Jeg svarte ham uten at det ble noen krangel eller ødelagt stemning. Jeg synes bare det var en veldig merkelig ting å si, som jeg i etterkant begynte å mistenke kanskje var et slags manipulasjonsforsøk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...