AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #61 Skrevet 16. november 2017 Akkurat nå, Chiubi skrev: Ja, hvis man har ungdomsrett. Den varer ikke til man er 40. Er det mulig. NEI, men som det står i innlegget du siterer, så er det til fylte 24 Anonymkode: 74a72...736 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #62 Skrevet 16. november 2017 6 minutter siden, Chiubi skrev: Ja, hvis man har ungdomsrett. Den varer ikke til man er 40. Er det noen som har skrivd 40? Anonymkode: 6beed...ff3
Guppy88 Skrevet 16. november 2017 #63 Skrevet 16. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det noen som har skrivd 40? Anonymkode: 6beed...ff3 Ja, det er henne selv...
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #64 Skrevet 16. november 2017 29 minutter siden, Guppy88 skrev: Ja, det er henne selv... Hvor? Anonymkode: 6beed...ff3
Guppy88 Skrevet 16. november 2017 #65 Skrevet 16. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor? Anonymkode: 6beed...ff3 Her: "Nei, foreldrene har ikke forsørgerplikt hvis man begynner på videregående etter at man har fylt 18 år. Når man er 18, er man myndig, og man blir ikke umyndig av å begynne på videregående. Det skulle tatt seg ut om foreldrene plutselig måtte begynne å forsørge sin 40- årige datter fordi hun fant ut at hun skulle ta utdanning i voksen alder"
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #66 Skrevet 17. november 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg har lange dager og skolevei og er helt utmattet når jeg kommer hjem. Anonymkode: 15a9c...b58 Så fælt. Anonymkode: 575da...54d
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #67 Skrevet 17. november 2017 Jeg blir helt matt av holdningen til folk her. Er folk virkelig så lite sympatiske? Er dere roboter? 1. Tror dere jobber vokser på trær? Jeg var ferdig med studiene for et par år siden, og jobber nå fulltid. Det å skaffe seg deltidsjobb i byer med mange elever og studenter er et helvete. Det er enorm pågang fra alle kanter, og det er ingen selvfølge at man finner noen jobb...videre kan det ta en god stund før du faktisk begynner å jobbe, samt får lønn. Dette skjer ikke over natta. Det var ille nåer jeg var student, i dag er det langt verre. 2. Lever du på 800 spenn i mnd, ja, da er du langt under fattigdomsgrensa. Du overlever, men hvilken som helst uventet utgift kan sprenge kontoen din. 3. Studenter og elever i dag har langt mindre penger enn de før. Du kan lære dem så mye du vil om personlig økonomi, men det betyr ikke at ting blir billigere. Har du 6000 kr, der 5000 kr går til husleia, så kan ikke du på magisk vis strekke den siste tusenlappen til det uendelige. Anonymkode: caa9c...a82 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #68 Skrevet 17. november 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Fikk avslag fra NAV til livsopphold og husleie, da jeg mottok borteboendestipend på 6500 fordi jeg går på skole.. Har en husleie på 5300 og div utgifter på 500 så må jeg ha mat og masse mer ut måneden! Kan de virkelig være seriøse? Har noen tusner jeg har spart selv, til førerkortet. Om jeg bruker disse før NAV krever at jeg bruker de. Vil jeg få problemer? Hva vil eventuelt skje? Anonymkode: 15a9c...b58 Du er elev eller student, og har dermed ikke krav på støtte fra NAV. Kutt i kostnader, ta opp studielån, skaff deg deltidsjobb. Anonymkode: c3c8f...7ca
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #69 Skrevet 17. november 2017 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir helt matt av holdningen til folk her. Er folk virkelig så lite sympatiske? Er dere roboter? 1. Tror dere jobber vokser på trær? Jeg var ferdig med studiene for et par år siden, og jobber nå fulltid. Det å skaffe seg deltidsjobb i byer med mange elever og studenter er et helvete. Det er enorm pågang fra alle kanter, og det er ingen selvfølge at man finner noen jobb...videre kan det ta en god stund før du faktisk begynner å jobbe, samt får lønn. Dette skjer ikke over natta. Det var ille nåer jeg var student, i dag er det langt verre. 2. Lever du på 800 spenn i mnd, ja, da er du langt under fattigdomsgrensa. Du overlever, men hvilken som helst uventet utgift kan sprenge kontoen din. 3. Studenter og elever i dag har langt mindre penger enn de før. Du kan lære dem så mye du vil om personlig økonomi, men det betyr ikke at ting blir billigere. Har du 6000 kr, der 5000 kr går til husleia, så kan ikke du på magisk vis strekke den siste tusenlappen til det uendelige. Anonymkode: caa9c...a82 Blablabla. TS har ikke en gang giddet å ta opp studielån og hun har sparepenger. Men mener fortsatt at NAV skal dekke deler av utgiftene hennes. Anonymkode: c3c8f...7ca 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #70 Skrevet 17. november 2017 10 timer siden, Guppy88 skrev: Her: "Nei, foreldrene har ikke forsørgerplikt hvis man begynner på videregående etter at man har fylt 18 år. Når man er 18, er man myndig, og man blir ikke umyndig av å begynne på videregående. Det skulle tatt seg ut om foreldrene plutselig måtte begynne å forsørge sin 40- årige datter fordi hun fant ut at hun skulle ta utdanning i voksen alder" Men Ts er anonym. Det der er en annen bruker. Anonymkode: 6beed...ff3
Guppy88 Skrevet 17. november 2017 #71 Skrevet 17. november 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Men Ts er anonym. Det der er en annen bruker. Anonymkode: 6beed...ff3 Jeg mener ikke TS. Jeg mener den ene personen som nevner 40 år ☺
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #72 Skrevet 17. november 2017 1 time siden, Guppy88 skrev: Jeg mener ikke TS. Jeg mener den ene personen som nevner 40 år ☺ Ah Anonymkode: 6beed...ff3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå