AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #1 Skrevet 16. november 2017 Som nevnt ovenfor, vil jeg gi en viktig beskjed til dere som mener at man ikke kan ha høy livskvalitet og et verdig liv uten de nevnte tingene, jeg vil gjerne si: slikk ballene mine! Jeg er en ung mann på 22 år, og jeg måtte legge utdanningsplanene mine på hylla og ta til takke med å bli erklært ung ufør i ung alder. Men jeg kan dra på utenlandsferie når som helst i løpet av året, jeg har gode venner, kan dyrke mine hobbyer fullt ut uten noen forhindringer, og jeg kan rett og slett kjøpe sex når jeg har behov for det, vanligvis er jeg ikke desperat men når norske kvinner kun går etter de som har høyere sosial status enn seg selv da er det en veldig god løsning, slipper alt det unødvendige sosiale slitet og kan heller gå rett på sak. Etterhvert så blir planen å finne meg kone fra et u-land, helst brasil fordi de har større rumpe enn norske kvinner og er generelt diggere, men ja, takk for meg! Jeg har det hands down, helt topp uten sosial status og høy utdanning, så igjen; slikk ballene mine! Anonymkode: fdb0d...179
trinelise50 Skrevet 16. november 2017 #2 Skrevet 16. november 2017 (endret) Den er god Endret 16. november 2017 av trinelise50 4
Gjest Cyrus Skrevet 16. november 2017 #3 Skrevet 16. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Som nevnt ovenfor, vil jeg gi en viktig beskjed til dere som mener at man ikke kan ha høy livskvalitet og et verdig liv uten de nevnte tingene, jeg vil gjerne si: slikk ballene mine! Jeg er en ung mann på 22 år, og jeg måtte legge utdanningsplanene mine på hylla og ta til takke med å bli erklært ung ufør i ung alder. Men jeg kan dra på utenlandsferie når som helst i løpet av året, jeg har gode venner, kan dyrke mine hobbyer fullt ut uten noen forhindringer, og jeg kan rett og slett kjøpe sex når jeg har behov for det, vanligvis er jeg ikke desperat men når norske kvinner kun går etter de som har høyere sosial status enn seg selv da er det en veldig god løsning, slipper alt det unødvendige sosiale slitet og kan heller gå rett på sak. Etterhvert så blir planen å finne meg kone fra et u-land, helst brasil fordi de har større rumpe enn norske kvinner og er generelt diggere, men ja, takk for meg! Jeg har det hands down, helt topp uten sosial status og høy utdanning, så igjen; slikk ballene mine! Anonymkode: fdb0d...179
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #4 Skrevet 16. november 2017 Javel.. Anonymkode: 12b25...1ce 2
WubWub Skrevet 16. november 2017 #5 Skrevet 16. november 2017 Jeg ble skuffet; Forventet en viktig beskjed men alt jeg fikk var pølsevev. 16
bortebra Skrevet 16. november 2017 #7 Skrevet 16. november 2017 Uff, det er virkelig noen gullfugler man går glipp av når man setter visse minstekrav for partneren... 16
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #8 Skrevet 16. november 2017 Hvis dette ikke er et problem for deg og du uansett ikke liker norske kvinner fordi som du selv sier så synes du kvinner fra Brasil er flottere, hvorfor lager du en tråd om det? Hele innlegget ditt lyser av at du er sint på norske kvinner fordi du har en oppfatning (som ikke stemmer overens med virkeligheten) om at alle kvinner i Norge må ha en mann med høyere utdanning enn seg selv. Det er jo ikke en viktig beskjed av at du har et forvrengt bilde av hva kvinner ser etter i en potensiell partner. Gjett hva: kvinner er ikke ETT individ med EN mening. Det er en stor gruppe der alle er individer. Sånn er det for menn også. Anonymkode: 602e0...feb 6
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #9 Skrevet 16. november 2017 Vanskelig å få en til Norge uten ordentlig lønn du Kanskje du heller bør flytte ned,dit? Anonymkode: 3e5d3...899 7
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #10 Skrevet 16. november 2017 Så bra at du er fornøyd, du kommer tids nok til å endre mening. For min del er det uvesentlig hvilken utdanning min bedre halvdel har, men jeg hadde aldri innledet et forhold til en som er ufør. Og som ufør kommer du nok heller ikke til å ha nok årlig inntekt til import av en kjøpebrud, da må du ut i verden. Hvor lenge tror du egentlig en hot, utenlandsk dame hadde gidde å holde ut med en uføretrygdet nobody når hun ser hvor mange bra menn det finnes i Norge? Ikke videre lenge nei. En uføretrygdet mann som kjøer sex og skryter av det er vel ikke noen drømmetype. Anonymkode: df13b...1c5 4
Million Skrevet 16. november 2017 #11 Skrevet 16. november 2017 Dette hovedinnlegget må være noe av det dummeste jeg har lest her på KG. Og det sier ikke lite. Seriøst. 4
herzeleid Skrevet 16. november 2017 #12 Skrevet 16. november 2017 Du gjør det litt for åpenbart er jeg redd, men du skal ha for morroa. 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #13 Skrevet 16. november 2017 53 minutes ago, AnonymBruker said: Så bra at du er fornøyd, du kommer tids nok til å endre mening. For min del er det uvesentlig hvilken utdanning min bedre halvdel har, men jeg hadde aldri innledet et forhold til en som er ufør. Og som ufør kommer du nok heller ikke til å ha nok årlig inntekt til import av en kjøpebrud, da må du ut i verden. Hvor lenge tror du egentlig en hot, utenlandsk dame hadde gidde å holde ut med en uføretrygdet nobody når hun ser hvor mange bra menn det finnes i Norge? Ikke videre lenge nei. Anonymkode: df13b...1c5 Du vet at du driter i munnen på alle uføre nå, ikke sant? Kvinner og menn som er uføre er tapere som vanlige mennesker ikke gidder være med Anonymkode: 47890...687
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #14 Skrevet 16. november 2017 Hvordan kan du stadig reise på ferie med uføretrygd? Anonymkode: bb466...2f7 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #15 Skrevet 16. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan du stadig reise på ferie med uføretrygd? Anonymkode: bb466...2f7 lave boutgifter og ingen bil Anonymkode: fdb0d...179
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #16 Skrevet 16. november 2017 Hva når du blir eldre og vil ha familie da må du da større hus og leilighet. Må ha kone som jobber da. Anonymkode: c4d07...ac0
bettsa Skrevet 16. november 2017 #17 Skrevet 16. november 2017 For å få en utenlandsk kone til Norge må du oppfylle inntektskrav, tviler på at du oppfyller det med uføretrygd. 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #18 Skrevet 16. november 2017 Nå er nå de nirske damene finest, og de fleste går ikke etter penger og status - MEN, de fleste går etter et ok menneskesyn ivarfall, noe du mangler. Det er ikke det at du ikke har penger og status, men at du rett og slett ikke er et bra menneske xD Glad jeg ikke kjenner noen som deg ass Anonymkode: a2199...4e0 1
Djungelvrål Skrevet 16. november 2017 #19 Skrevet 16. november 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Som nevnt ovenfor, vil jeg gi en viktig beskjed til dere som mener at man ikke kan ha høy livskvalitet og et verdig liv uten de nevnte tingene, jeg vil gjerne si: slikk ballene mine! Jeg er en ung mann på 22 år, og jeg måtte legge utdanningsplanene mine på hylla og ta til takke med å bli erklært ung ufør i ung alder. Men jeg kan dra på utenlandsferie når som helst i løpet av året, jeg har gode venner, kan dyrke mine hobbyer fullt ut uten noen forhindringer, og jeg kan rett og slett kjøpe sex når jeg har behov for det, vanligvis er jeg ikke desperat men når norske kvinner kun går etter de som har høyere sosial status enn seg selv da er det en veldig god løsning, slipper alt det unødvendige sosiale slitet og kan heller gå rett på sak. Etterhvert så blir planen å finne meg kone fra et u-land, helst brasil fordi de har større rumpe enn norske kvinner og er generelt diggere, men ja, takk for meg! Jeg har det hands down, helt topp uten sosial status og høy utdanning, så igjen; slikk ballene mine! Anonymkode: fdb0d...179 Takk som byr men foretrekker ballene til min kommende mann som er ingeniør og bedriftseier. 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #20 Skrevet 16. november 2017 44 minutter siden, Mystix skrev: Takk som byr men foretrekker ballene til min kommende mann som er ingeniør og bedriftseier. Og hva er du? hjemmeværende mor med fullført grunnskole? Anonymkode: fdb0d...179 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå