cameraten Skrevet 16. november 2017 #1 Skrevet 16. november 2017 Jeg prøver å gå kona til å eksprementere mer i senga, men hun er ikke helt med på det. Hva kan jeg gjøre for å få henen på gli? Jeg har spurt om om hun kan gjøre ting med meg, men har bare sagt senere. Selv kunne jeg tenke meg på laaaang sikt trekant eller kanskje med et annet par, men veien dit er veldig lang. Hva kan jeg gjøre?
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #2 Skrevet 16. november 2017 Trekant og partnerbytte kan du hvertfall bare glemme å spørre om når hun ikke engang vil eksperimentere med andre ting. Det er faktisk ganske støtende og respektløst å foreslå noe sånt for partnern sin, man skal være meget spesiell for å syns noe sånt er greit og å ville dele den man elsker med noen andre eller selv ha sex med noen man ikke elsker foran partneren sin. Anonymkode: d83f9...62c 7
Sphynx Skrevet 16. november 2017 #3 Skrevet 16. november 2017 Det er ikke noe fasit på hvordan du kan få henne på gli. Hvordan sex har dere da?
cameraten Skrevet 16. november 2017 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2017 forholdsvis vanlig med lekesaker noen ganger analt, om jeg ikke penetrerer med penis så stikker jeg finger inn der og hun gir utrykk for at det er godt. Har ikke forslått og få med flere enda for veien dit er lang
SlemUlv Skrevet 17. november 2017 #5 Skrevet 17. november 2017 Eneste du kan gjøre, er å prate med henne, uten å mase.
Gjest Alterego666 Skrevet 17. november 2017 #6 Skrevet 17. november 2017 Ikke press, skap trygghet og tillit, bruk tid. Min erfaring er at det er bra å dele fantasier, men ikke bra å skape press. Dette kan være en vanskelig avveining hvor tryggheten er viktig. Ingen fasit herfra, med andre ord.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #7 Skrevet 17. november 2017 Hadde dumpa deg tvert om du hadde spurt om trekant hvertfall , ha litt respekt for den du er sammen med! Anonymkode: d83f9...62c 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #8 Skrevet 17. november 2017 Drøm videre. Anonymkode: 4470e...df6 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå