Gå til innhold

Vil bytte bank - Hva bør jeg tenke på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har for tiden en bank hvor det er litt tungvint for meg å sette inn kontanter. Jeg har hatt denne banken fra jeg var ungdom, og er ikke egentlig sikker på om den er den mest gunstige banken for meg.

Jeg har ikke hatt så mye penger foreløpig at jeg har kunnet spare spesielt mye, men jeg vil få høyere "lønn" fra desember av slik at jeg mest sannsynlig ønsker meg en sparekonto med god rente i tillegg til brukskonto. 

Noen tips til hva jeg bør se etter? Forslag til bank du selv er fornøyd med?

Anonymkode: e0783...e60

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg byttet nylig bank, var ganske enkelt. Gjorde dette fordi jeg fant en med bedre innskuddsrente, og min egen bank var ikke villig til å forhandle med renten(noe de burde gjøre). Norwegianbank er min favoritt. Dette fordi jeg har et kredittkort hvor jeg tar ut penger gratis i utlandet, og i tilegg sparer opp cashpoints som jeg kan bruke når jeg flyr.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har for tiden en bank hvor det er litt tungvint for meg å sette inn kontanter. Jeg har hatt denne banken fra jeg var ungdom, og er ikke egentlig sikker på om den er den mest gunstige banken for meg.

Jeg har ikke hatt så mye penger foreløpig at jeg har kunnet spare spesielt mye, men jeg vil få høyere "lønn" fra desember av slik at jeg mest sannsynlig ønsker meg en sparekonto med god rente i tillegg til brukskonto. 

Noen tips til hva jeg bør se etter? Forslag til bank du selv er fornøyd med?

Anonymkode: e0783...e60

Bruk den du har, ingen banker har kontanter over skranke lengre. Om det er, er det snart over der og. Ikke en gang valuta får du kjøpt over skranken, må i minibank

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...