AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #1 Skrevet 16. november 2017 Det ser ut til at flat jord-tilhengerskaren bare vokser og vokser. Nå møres de til en internasjonal messe. Noen som ønsker de hadde vært der? Hundreds from all over the world are in Cary this week for the sold-out Flat Earth International Conference. The two-day conference is meant to help “uncover and debunk pseudo-scientific ‘facts,’” organizers say. This is the first flat earth conference hosted by Kryptoz Media and Creation Cosmology Institute. http://wspa.com/2017/11/09/flat-earthers-from-around-the-world-descend-upon-nc-for-convention/ Anonymkode: 2814a...c9c
Larsern Skrevet 16. november 2017 #2 Skrevet 16. november 2017 Kult. Lurer på om de tar seg tid til å reflektere over eventuell jetlag. 3
Frøkensina Skrevet 16. november 2017 #3 Skrevet 16. november 2017 Neineinei Er det mulig Det er jo helt sprøtt, hva er det som skjer i våre tider siden slike totalt antifakta og anti-intellektuelle strømninger blir populære? 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #4 Skrevet 16. november 2017 Okidoki, og denne infoen er nyttig for oss fordi..??? Scifi entusiaster samles på messe, folk som interesserer seg for strikking samles på messe, folk som liker veteranbilder samles på messe, folk som tror på Gud samles på messe, folk som tror på Peter Pan samles på messe...... Why care???? La nå folk ha de interessene og teoriene dem vil ha så lenge dem ikke skader noen Anonymkode: 82535...230 2
Gjest yeans Skrevet 16. november 2017 #5 Skrevet 16. november 2017 Det hadde vært litt kult å dukke opp der i full Gandalf bekledning og magic wand da... Bare for å se hvordan de reagerte liksom
herremann Skrevet 16. november 2017 #6 Skrevet 16. november 2017 Hadde den vært rundt oslo hadde jeg stilt opp. Jeg synes det er fascinerende hvordan dem argumenterer for at jorda er flat og hvordan den ikke er rund. Tar med vater på flyet osv. Er mange "nyttige" videoer på youtube. (Jeg er ikke pro flat jord) 3
Gjest NotNaomi Skrevet 16. november 2017 #7 Skrevet 16. november 2017 2 minutter siden, herremann skrev: Hadde den vært rundt oslo hadde jeg stilt opp. Jeg synes det er fascinerende hvordan dem argumenterer for at jorda er flat og hvordan den ikke er rund. Tar med vater på flyet osv. Er mange "nyttige" videoer på youtube. (Jeg er ikke pro flat jord) Enig i dette.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #8 Skrevet 16. november 2017 Herregud, det blir jo bare flere og flere idioter i denne verdenen! Anonymkode: 4211f...08c 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #9 Skrevet 16. november 2017 5 minutter siden, yeans skrev: Det hadde vært litt kult å dukke opp der i full Gandalf bekledning og magic wand da... Bare for å se hvordan de reagerte liksom Hva har Gandalf og magic wand med flat earth å gjøre? Anonymkode: d506b...ab2 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #10 Skrevet 16. november 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva har Gandalf og magic wand med flat earth å gjøre? Anonymkode: d506b...ab2 Like mye fantasi i begge deler Anonymkode: 34c41...3cc
Gjest yeans Skrevet 16. november 2017 #11 Skrevet 16. november 2017 4 minutes ago, AnonymBruker said: Hva har Gandalf og magic wand med flat earth å gjøre? Anonymkode: d506b...ab2 Det er jo blant noe av det disse heller ikke tror på eller vil like iom at de tror på flat jord teorien. Jeg syns det passer fint sammen da Gandalf er like oppdiktet som flat jord.
ekkoet Skrevet 16. november 2017 #12 Skrevet 16. november 2017 Jeg ville arrangert denne ved en av kantene. 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #13 Skrevet 16. november 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Like mye fantasi i begge deler Anonymkode: 34c41...3cc 24 minutter siden, yeans skrev: Det er jo blant noe av det disse heller ikke tror på eller vil like iom at de tror på flat jord teorien. Jeg syns det passer fint sammen da Gandalf er like oppdiktet som flat jord. Har du sett med egne øyne at jorden er rund...? Ikke det, nei. Anonymkode: d506b...ab2 2
Gjest yeans Skrevet 16. november 2017 #14 Skrevet 16. november 2017 13 minutes ago, AnonymBruker said: Har du sett med egne øyne at jorden er rund...? Ikke det, nei. Anonymkode: d506b...ab2 Omg! Jo faktisk har jeg sett at jorden ikke er flat. Det er synlig for enhver som sitter i et passasjerfly over en lengre reise. Du ser at horisonten er sterkt buet.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #15 Skrevet 16. november 2017 Haha. Der skulle jeg likt å være, ja. De er faktisk blant de aller, aller mest koko mneneskene vi har her på jorden. Jeg har vært på alternativmessen for underholdningens skyld, men dette hadde nok vært enda bedre. Anonymkode: cc366...e91 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #16 Skrevet 16. november 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du sett med egne øyne at jorden er rund...? Ikke det, nei. Anonymkode: d506b...ab2 På tide å ta en tur ut av byen, kanskje? Om du er ved havet og har horisont, så er det lett å se at jorda buer seg.. Skal man seile over et lengre stykke hav, bruker man storsirkelseilas.. Google det.. Anonymkode: fd20a...2c0
Lutetium 71 Skrevet 18. november 2017 #17 Skrevet 18. november 2017 (endret) På 16.11.2017 den 14.27, AnonymBruker skrev: Det ser ut til at flat jord-tilhengerskaren bare vokser og vokser. Nå møres de til en internasjonal messe. Noen som ønsker de hadde vært der? Hundreds from all over the world are in Cary this week for the sold-out Flat Earth International Conference. The two-day conference is meant to help “uncover and debunk pseudo-scientific ‘facts,’” organizers say. This is the first flat earth conference hosted by Kryptoz Media and Creation Cosmology Institute. http://wspa.com/2017/11/09/flat-earthers-from-around-the-world-descend-upon-nc-for-convention/ Anonymkode: 2814a...c9c Ikke la dere lure. Det er bare en konspirasjon for å skjule at jorda er rund. Endret 18. november 2017 av Lutetium 71
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #18 Skrevet 19. november 2017 Hva er det egentlig de mener denne konspirasjonen går ut på? Hva er det NASA og alle verdens regjeringer vinner ved å si at jorda er rund når den egentlig er flat? Jeg skjønner det ikke! Anonymkode: a837c...df4 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #19 Skrevet 20. november 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er det egentlig de mener denne konspirasjonen går ut på? Hva er det NASA og alle verdens regjeringer vinner ved å si at jorda er rund når den egentlig er flat? Jeg skjønner det ikke! Anonymkode: a837c...df4 Meget godt spørsmål. En kan også lure på hvorfor alle andre planeter er "runde". Ta vekk vannet på vår egen planet og se om den er rund... Anonymkode: d506b...ab2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #20 Skrevet 20. november 2017 On 16.11.2017 at 2:44 PM, AnonymBruker said: Herregud, det blir jo bare flere og flere idioter i denne verdenen! Anonymkode: 4211f...08c Ja, og så vidt jeg kan se bruker 99% av dem engelsk, og de fleste er fra USA. Fremdeles noen som vil benekte at amerikanerne er verdens dummeste? Anonymkode: f774d...866
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå